Otroligt svårt denna gång ...

publicerat i Allmänt;
   Svit
 
Juniorsvit/svit        Hotellets strand   Spa          
 
 
Har drömt om resa i sommar som kommer vi hade ju bokat en resa till Naxos men sen har jag gått & tänkt på att det är en låång resa ....
 
Tittade på andra resmål & det blev KOS ja där har jag varit massa gånger men på andra sidan liksom då mamma bodde där, och man umgicks ju med henne så det blev inte att vi gjorde en massa annat då vi tänkte på lilla mamma.
 
Men nu åker vi själv & ingen mamma bor där så vi kan göra hur vi vill utan att tänka på något att än oss själv, och så blev det relativt dyrt men mannen sa att det gör inget eftersom jag fyller 50 år så blir detta delvis en present ...
 
Det är jag glad för så klart, så blir det något mindre när jag fyller år, det är lugnt för mig jag är inte så mkt för att fylla år längre, så vad är bättre än att ha en romantisk semester med lite extra lyx?
 
Jag är glad över att vi valde så , vi kan ju ön utantill så man kan ju ta en tripp till en annan ö kanske, det som vi aldrig haft är all inklusive får se hur det är ...
 
Men jag hoppas inte jag ångrar mig igen, har aldrig förr haft dessa problem med att hitta  en resa vet inte varför.
 
Idag är det jobb kl 14.00 mår inte alls bra nästan ingen röst alls, svårt att prata men får hålla tyst idag så gott det går allafall, mannen min hämtar mig kl 20.00 så då skall vi fira lite.
 
Hur skall ni fira nyår? ÖNSKAR ER ALLA GOA LÄSARE & BLOGGARE ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR & ALL LYCKA IN I 2013 ! KRAMAR TILL ER ALLA
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av annechristines/bustanten:

Villka vackra bilder . Ja du får nog leka tysta leken idag. Vara tyst.
Nyår blir lugnt för min del.
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR.

2:a kommentar, skriven , av Tina:

Skønne billeder :-) drømmer sig lidt tilbage...
Du ønskes et rigtig godt nytår
Kram Tina

3:e kommentar, skriven , av Mia:

Gott Nytt Åååår för Ett Fanatstiskt Nytt 2013 !!!!
Underbara bilder, nästa år blir det semester för Mig utomalands, det var 6 år sedan sist ;-)
Många nyårskramar till fina E i Skånestad.

4:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Hoppas att du blir bra snart annars får du sjukskriva dej. Jag blir orolig när du går till jobbet trots att du inte är frisk.

Kram!

5:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Stackars fina du som inte är bra ännu. Du måste ta hand om dig!
Önskar dig ett gott nytt år med mycket roligheter. Hoppas du och din familj får må bra och njuta av varandra.
Många kramar!

6:e kommentar, skriven , av Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.:

Ojdå, jag menade givetsvis x-factor :P får gå in och ändra det.. haha
jag tyckte det var lite roligt att de verkligen visar det hela dagen nästan! haha

Kommentera inlägget här :