Så mycket bättre

publicerat i Allmänt;
         
 
Kunde inte passera förbi stället där cd skivorna stod uppradade utan att ta en så mycket bättre cd skiva för vi gillade den så mkt.
 
Att vi oxå köpte ett nytt biosystem med ett super ljud så jag spelar för fullt hus nu hi hi nu är det min tur  att vräka på ...
 
Hittade även ett par boots i brunt iofs var det bara 20% på dom men sådana man kan ha nästan året om hittade dom på scorett.
 
Mannen min står & lagar mat sen blir det en mysig film och slappa i soffan jäkla feber & hosta men nu har vi köpt host medicin när vi var ute.
 
Skall visa en bild sen på mina fina boots, kul när man hittar något som man gillar vi var även en sväng hos min dotter och hennes familj lämnade av några saker.
 
Oh va jag mår bra att vara hemma & att vi har tid tillsammans & har en super mysig helg det är kvalitets tid.
 
Önskar er en ljuvlig kväll alla godingar...
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika :

Blev lite nyfiken på din blogg. Du låter som en glad och positiv människa. Sånt gillar jag. Håller med om att det är kul då man hittar nåt man gillar då man är på en shoppingrunda. Får väl kika in igen för att se hur bootsen såg ut. Den CD:n köpte även jag för nån vecka sen. Ett riktigt GOTT NYTT år på dig.

2:a kommentar, skriven , av Min kamp som bipolär tonåring och komma ifrån mitt alkoholmissbruk.:

Sv ; härligt med sovmorgon ibland :) speciellt på söndagar :)

3:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh! Den vill jag ju också ha!

Sköt om varandra, och vad synd att höra att du också känner dej risig, men snart kommer vi igen med dubbel styrka ;)

Stor kram!

4:e kommentar, skriven , av Maria:

Tittar in och önskar dig ett trevligt nyårsfirande.

Stor kram
//Maria

5:e kommentar, skriven , av fialia:

Så kul att hitta ngt man tycker om, gött o kunna kräma på när man spelar musik.
Hoppas nu medicinen hjälper,
Gott Nytt År!!!
Fia

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Vi fick den i julklapp den är så bra kram Diana

7:e kommentar, skriven , av Babs:

Så skönt men lite hemmatid goa Eva.
Jag önskar dig ett gott nytt år och en bamsekram!

8:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Vad underbart att ni har tid för varandra... Det har du förtjänat.. mystid alltså.. Hoppas att du får en underbar dag och tack för i år, kära vän..
Stor kram till dig och din familj..
GOTT NYTT ÅR

9:e kommentar, skriven , av Therese:

Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År! Kram

10:e kommentar, skriven , av evawikmarkwalin:

Underbart Eva, låter som en mysdag/kväll - jag fick skivan Så mycket bättre i födelsedagspresent... åh så bra - min favorit att få den varje år ;-). Önskar dig ett Gott slut vännen och Gott Nytt år 2013! Stor kram

Kommentera inlägget här :