30 November ....

publicerat i Allmänt;
                 
 
 
Den 30 november är det idag och jag kommer ihåg när jag såg denna filmen som heter just som dagens datum.
 
Rastister som demostrerar & och gör fula hälsningar har man sett ju men jag är inte så insatt annars av denna dag, mer än att man har hört att folk med utlänsk bakgrund kanske skall hålla sig inne eller borta från stan.
 
Ja för mig är denna dag som dom andra det vill säga att jobba, idag sov jag till 10.45 helt otroligt men det är ju för att jag just nu bara jobbar , sover , äter .....
 
Hade tänkt att fixa en julklapp till min älskade idag men det hinner jag inte nu pga att jag sov för länge *S* jag vill passa på att säga att jag blir så himla glad av alla era kommentarer :)
 
Igår var jag en sväng på åhlens och skulle shoppa men inget tilltalade mig, hm konstigt men sant det enda jag fick med mig var 2 små söta lyktor & ljus dekorations siffror som jag skall sätta i ljusen som skall ställas på bordet.
 
Det får mannen min fixa för jag jobbar med start kl 14.00 idag , mannen jobbar natt så det blir bussen hem ikväll, och imon jobb 6.45-20.00 sönd jobb 12-21.45 så helgen är uppbokad som ni förstår.
 
Hur långt har ni kommit med julpyntet?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Själv gör jag min sista lediga helg innan allvaret börjar på måndag! Eftersom jag inte vet hur mkt jobbet och kJ kommer att kräva sv mig första tiden så har jag redan förberett klart allt, och advent är uppe och klart för att mysas i nu veckorna fram till jul och julgran som blir nästa projekt.

Hoppas du får en fin helg trots jobb och omspring med maken!
Kram Anna

2:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Här finns inte något pynt alls ännu. Inte ens en stjärna eller ljusstake. Allt fokus är på morgondagens dop. Sedan kan jag pynta.
Önskar dig en underbar dag! Kram

3:e kommentar, skriven , av fialia:

Har inte sett filmen o de e nog lika bra d, blir så arg, (karl den XII dödsdag)
Inget pynt ännu, stakarna åker väl upp när jag jobbat klart helg.
ha de Fia

4:e kommentar, skriven , av Paula´z Värld:

Har ej sett filmen..adventpyntet visar jag på min blogg :)
Ikväll o handla. Ska köpa blockljus & en bricka...fixar dit adventljusen tänkte jag :)

Kram på dej

5:e kommentar, skriven , av Wildrose:

Här saknas bara granen som åker upp imorgon :)

6:e kommentar, skriven , av Therese:

I morgon blir det pynta av. Lite är framme, men i morgon är det dags att gräva på vinden! Ha en fin kväll, kram

Kommentera inlägget här :