Torsdag morgon ...

publicerat i Allmänt;
       
 
 
Var dagarna tar vägen ja det vet jag inte, för jag upplever att alla dagarna går lika snabbt, man vill hinna så mkt men det gör man inte.
 
Sov länge idag fram till 10.00 och nu sitter jag här och vad jag skall göra idag behöver jag inte tänka på då jag skall jobba 14.00 & tar min 30 min promenad till jobbet med musik i öronen.
 
Börjar att fundera på när jag skall baka för lussebullar skall här bakas till lucia och ha lite i frysen när man får besök så där helt oväntat.
 
Baka gjordes så mkt då barnen var små men nu blir det inte så alls, trist men så är det. Mannen och jag skall bara lite marsipan godis en dag närmre jul, men kanske kan vi få ihopa en dag då vi kan baka lussebullar oxå.
 
Ja som ni förstår så hinner jag inte med så mkt mer just i dagsläget då jag jobbar så intensivt, jag bloggar ju så fort jag bara har tid & så även med kommentarer till er alla goa.
 
 
Jag skall sätta mig & göra en liten önskelista inför jul, vet egentligen inte vad jag önskar mig alls.
 
Gör ni önskelista till jul?
 
Ses                                               

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Wildrose:

Ja! Önskelistor blir jag aldrig för gammal för!

Jag önskar mej bl a parfym underkläder och en elvisp :)

2:a kommentar, skriven , av Linda Rö:

Jag tycker oxå om att baka men det blir inte så ofta...
Vi brukar inte skriva listor heller för min man är otroligt duktigt att komma ihåg vad jag har sagt att jag önskar mig.. Han har vid alla tillfällen överraskat mig! Känns helt underbart...
Ha en supertorsdag..
Kram

3:e kommentar, skriven , av Viveka:

Hej goa Eva.
Jag brukar berätta vad jag önskar mig.
Jag har lagt ut bilder, utomhus, på bloggen.
Kram
Viveka

4:e kommentar, skriven , av Paula´z Blogg:

Sv; gå in på Grafics18.com
Där hittade jag ljuset :)
KOm hem en stund sen o har rätt så ont ;( Tog länge vid röntgen över en timme. Sen var jag o handla lite..
Kramen

5:e kommentar, skriven , av Paula´z Blogg:

Här kommer länken på nytt
http://www.graphics18.com/

6:e kommentar, skriven , av Mia:

Bakar gör ju jag heeela dagarna ;-) och tänkte baka saffransbullar i helgen hemma. Fast inte lussekatter utan med mandelmassa, apelisin och vanilj, muuumss!!! Torsdagen innehöll ett mysigt besök på Tant Grön kolla in bloggen, recept imorgon. Skönkväll till fina tjejen i M. Kram Mia

7:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag är ju antijul så jag gör ingen önskelista. I år har dock ungarna bestämt att alla i familjen ska gå ihop och köpa varje familjemedlem ett nytt spel, så ett paket får jag i alla fall i år...

8:e kommentar, skriven , av Jane:

Nej jag gör ingen lista. Men om jag gjorde det så skulle den bli JÄTTE lång. Haha
Dunder kramar i massor finaste Eva / Jane

9:e kommentar, skriven , av Synskadad fyra barnsmamma :

hej goa Eva! jag håller med dig tiden går undan.... Till helgen ska vi julpynta och jag hoppas att jag hinner att få upp gardinerna med domherrarna på. Till lucia hoppas jag att vi har fyllt frysen med hembakat... Det är bara så att jag är så trött och kvällarna blir tidigare och tidigare. Jag vet ju vad det beror på jag ska inte klaga annars mår jag som en prinsessa... ha det så bra och ta hand om dig många kramar till dig Carina Ps jag har tre långa önskelistor av tre förväntansfulla barn! Det finaste jag själv kan få är saker som barnen själva har gjort!

10:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Gillar att baka :) kram Diana

11:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Hej gums...
Ha en underbar dag och kika in på min blogg..... *blink*
Kram

12:e kommentar, skriven , av Paula´z Värld:

Kram på dej...

Kommentera inlägget här :