Då var det dax...

publicerat i Allmänt;
             
 
2012  & ny jul fest ja vi har på jobbet nu fått upp en inbjudan till julfest & det redan den 23 nov kanske lite tidigt men vad gör man?
 
Jag går i val & kval om jag skall gå eller inte, är egentligen inte mycket för sådana fester på jobb och har aldrig varit det heller, men jag har en kollega som tjatar på mig & idag är då sista dagen man kan skriva upp sig.
 
Får väl se hur det blir med det under dagen då jag börjar jobba 13.30 idag och jobbar fram till 20.00 så det finns tid att bestämma mig.
 
Ja dagen blir väl inte så innehållsrik av annat,då  städningen är avklarad så jag kanske går ut lite sen men annars är det att invänta  att börja jobba.
 
Man har ju otroligt mycket tid när man inte har barn hemma & ibland känns det som man har för mkt tid för sig sjäv men  klart att det är skönt att kunna göra vad som faller mig in.
 
Från det ena till det andra såg ni premiären av småstadsdrottningar igår? och vad tyckte ni så fall?
 
Brukar ni gå på era jobbs inbjudningar till julfest?
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Wildrose:

Nej jag missade den, undra om den var samtidigt som House som jag råkade se...

Jag har gått några gånger. Men mest för att jag är snål och gillar att få äta gott, hehe

Ja, känn efter vad som känns bäst även om kollegan tjatar. Du har ju faktiskt varit sjuk ett tag med så orkar du verkligen?

Kram!

Svar: naw du är för söt du :) kramen
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millan:

Hej på dig! Ja nu var det ju länge sen jag jobbade men jag gick ju på de där tillställningarna då. Var väl sådär.....Ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Jag brukar komma iväg för det mesta. Tycker det är ganska trevligt att träffa sina kollegor utanför jobbet, i andra kläder, prata om andra saker mm. Beror mycket på arbetsgruppen men tror det är bra att få ett avbrott ibland!
Anna

4:e kommentar, skriven , av Millan:

Hej Eva!
Tittar bara in och berättar att jag byggt mig en ny blogg.
Kram till dig!
Agnes

5:e kommentar, skriven , av Paula´z Blogg:

Ibland har vi gått på jobbjulfester, men inte på en tid nu...de brukar inte vara så roliga ;(Men god mat :)
Småstadsdrottningar missade jag, var så trött o hade så ont igårkväll.
Kram på dej

6:e kommentar, skriven , av Jane:

Jag ÄLSKAR sånt där med julbord och att träffa sina arbetskamrater utanför salongen. Dyrt blev det ju förstås då det var jag som ägde stället / Ställena. Men det var det värt.

Jag tittade på Småstadsdrottningar. Tyckte först att det var dåligt men sedan när Västerås Tina kom i rutan så ändrade jag uppfattning.
Det var ju rikyigt bra ju.
Kramar i massor finaste vännen / Jane

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Du ska göra så som du känner, brukar bli bäst då. Vi såg småstadsdrottningarna här och kommer absolut ge det en chans till. Vad tyckte du då Eva. Kram kram

Svar: nja sådär inget jag inte kan vara utan :) men visst en gång till så man kakn se hur det blir :) ha en fin dag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :