Då var det dax ....

publicerat i Fredagsmys;
 
Fredagsmys ja jag har tänt upp ljus i hela lägenheten & i badrummet såå mysigt det är och varmt , för jag fryser. Vi har varit en sväng hos lille babyn och sen åkte vi en sväng till mamma.
 
Har inte träffat henne på ca 4 veckor då jag  varit sjuk & innan dess på semester, men sån tur är att hon har inte något tids perspektiv och det är ju bra på så sätt.
 
Mannen min är och handlar sen blir det pizza åh jag längtar för jag har ätit väldigt lite både igår & idag magen är så öm och inte konstigt.
 
Lite choklad är gott sen till film men vi tycker om olika saker alla och tur är väl det, mitt barnbarn ringde förr och dom var ute och letade efter sin katt , sån tur att dom hittade henne, nackdelen med utekatt. Sen skall dom ha fredagsmys sa hon ...
 
Ja många har fredagsmys men säkert lika många som inte har det & vi myser på olika sätt äter olika saker men viktigast är att vara med sina nära eller respektive.
 
Nästa fredag jobbar jag så då går fredagsmyset bort direkt och tar det på lördagen istället, så blir det när man har jobb som kräver att man jobbar 3 av 6 helger .
 
Hur myser ni ikväll?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Freja:

Vi snacksar, men jag myser med tv och katt medan familjen kollar Star Wars, det går bra att myd´sa för sig själv med, jag gillar inte de filmerna utan avstår gärna!

Kommentera inlägget här :