Här sitter jag ...

publicerat i Allmänt;
 
 
Ja jag har ju inget särskilt bord där jag har datorn utan den står så fint här på vårt matbord, och sen har jag ju oftast en kopp kaffe vid min sida på morgonen iallafall....
 
Jag sitter bra och musik på som nu så tända ljus fast det har jag ju inte ännu, nu har jag städat hela huset och mannen tar golven, så har man det rent & damm fritt såå skönt.
 
Skall hoppa in i duschen nu och sen skall vi ta en promenad vid havet, sen blir det mys tisdag för oss då mannen min åker bort 4 dag från på torsdag så vi har vårt mys idag i stället....
 
Premiär på tv3 kl 21.00 småstadsdrottningar ** om ni nu vill följa det, ja jag skall se det, doften av vanilj tränger in under min näsa då jag tänt ett doft ljus *s* doftar ljuvligt i hela huset.......
 
Ja nu får jag sätta fart så jag kommer ut innan det är helt becksvart för jag kan ju inte gå ut med en ficklampa för att se *s*
 
Ha en skön kväll alla goa :)
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av viveka:

Hej goa Eva.
Tack. Det är bara någon detalj kvar sen är det klart.
Härligt med havspromenader.
Kramis

2:a kommentar, skriven , av Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Doftljus är underbart. Älskar när det sprider sig härlig doft i huset.
-----------------------------------------------
Var med och tävla om ett presentkort på 300kronor till festtillbehör som passar liten som stor t ex inför halloween eller julen. http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

3:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Men vad FINT alla har i sina blogghörnor *lite avundsjuk jag*. Jag sitter oftast i vår hall som vi utnyttjar till datahörna(den är lång och smal och bara eg i vägen) . Och inte är det sååå fint som hos dig. Men visst sitter jag också i köket ofta med min bärbara. :-) Kram

4:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Det ser jättemysigt ut! Tack för att du visade :)
Stor kvällskram!

5:e kommentar, skriven , av Jane:

Jag sitter oxå helst vid köksbordet. Vi har ett litet kontor på övervåningen men där vill väl inte jag sitta alldeles ensam. Hua vad tråkigt...

Vilken läcker kandelaber du har vännen.
Jag förstår att du trivs där du sitter.

Här doftar det oxå vanilj då jag har både doftkrus och vaniljljus. Som brinner typ hela tiden.

Grattis till dina utmärkelser dom var du värd, hoppas att du får fler. Jag fick oxå en TjoHooo !!!
Kramar i massor / Jane

6:e kommentar, skriven , av Ergo Sum:

*ler* så glad jag blir över att du verkar ha det så bra! Kikar in lite hos dig efter min resa och läser ifatt... Hoppas du kommer ha sköna dagar nu i veckan, också de dagar din äkta hälft är bortrest! Ta hand om dig!

Kramar

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

mysigt du har det , älskar doftljus kram Diana

8:e kommentar, skriven , av fialia:

Ser ut som en bra plats att sitta på, jag flyttar runt med min lilla bärbara. Har en stationär i mitt sovrum (har eget) lite större skärm på den o snabbare bredband.
ha de Fia

Kommentera inlägget här :