Oj så länge ....

publicerat i Allmänt;
Ja jag är ju ingen person som brukar sova särsklit länge inte ens på semestern men idag vaknade jag 11.15 tillhör ovanligheterna vill jg lova, men kan bero på att magen gjort sig påmind i natt haft magknip.
 
Men nu är jag uppe & har missat morogn tvn ja ja så blir det, såg en Johan Falk film igår som faktiskt var väldigt bra även om jag inte är så förstjust i honom....
 
Smöret är slut så mannen har just cyklat iväg för att köpa smör & bullar det är ju söndag så då kan jag äta bullar, ja rubriken stämmer väl bara nu när jag är dålig inte annars ....
 
Har nog aldrig älskat att sova inte ens i tonåren, idag händer inget särskilt film & tv är det som hägrar. Ingen baby ännu man går på helspänn varje gång min mobil ringer .....
 
Ja det var lite så här på förmiddagen, en mössvinnare koras i eftermiddag som vanligt får mannen dra ett namn.....
 
Ha en skön söndag alla goa...
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viveka:

Hej Goa Eva. Vilen fin blogg du har...jättefin.
Kramisar
Viveka

2:a kommentar, skriven , av fialia:

Hallå, så du fick till det, det blev ju bra.
Jag kan sova länge, är kvällsmänniska.
ha de Fia

3:e kommentar, skriven , av Lillan:

Du är för go fina mamma :-)

4:e kommentar, skriven , av Paula´z Blogg:

Jag är en morgonmänniska! Eller så är det värken som gör sej påmind!
I morgon ska jag upp tidigt, det kommer en avbytare som varit tidigare....Så då kanske jag sover en atund efteråt, ifall det går :)
Din blogg blev ju jättefin!
Ska du stänga ner ameliabloggen nu?

Ha en fin kväll!

Kram på dej

5:e kommentar, skriven , av Annika:

Så skönt att sova så länge. Det händer inte ofta för mig heller. Ha en skön söndagkväll. Kram

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Skönt att du fått sova ut, men trist att du mår dåligt! Läste om er brasdvd och en sån har vi oxå haft. Vi bodde i en lägenhet som hade en stor och fin öppespis i vardagsrummet, som inte gick att elda i. Vi satte in vår stora tjocktv i spisen och slog på en brasdvd kalla dagar och kvällar. Det var supermysigt, och nästan så¨att man även kände lukten av brasa...

Jag försökte starta en blogg här i dag, men gav upp, jag fattade ingenting. Jag kan inte jobba med html.kod, hur fixar du det?

7:e kommentar, skriven , av fialia:

Hej Ewa, vad gör du, du brukar ju titta in då o då, Det har väl inte hänt ngt?
ha de Fia

Kommentera inlägget här :