Vilka skall jag välja?

publicerat i Allmänt;
 
Moheda toffeln hittade jag idag när jag surfade runt & fastnade för den, men den översta är då hasbeens toffeln & jag sitter nu i val & kval vilken skall jag välja?
 
Men jag lutar åt Moheda som är öppen i tån den ser riktigt läcker ut i min smak, och vilka problem man kan ha va! *S*
 
Vill bara höra vad ni tycker även om mitt val är det som är det slutliga så klart. Önskar bara att man snart kan använda dessa öppna skor & värmen skall komma snart.
 
Den översta hasbeens toffeln kostar 795kr & den andra Moheda kostar 299kr stor skillnad men priset skall ju inte vara avgörande i en sådan fråga utan dom skall passa en i smaken.
 
Så kom gärna med din åsikt :)
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ansepanse:

nej, priset ska inte vara helt avgörande men jag tycker att just den billigaste är den som är finast :)
en fin valborg till dig också
kramar

2:a kommentar, skriven , av evawikmarkwalin:

Hej finaste Eva! Äntligen hinner jag titta in och se vad du har för dig. Jag köpte ngn svensk toffel som kostade 695:- supernöjd med dem och sedan en öppen toffel förra året på Vagabond på rea 395:- supernöjd med dessa också... Ibland köper jag billigt (då kan man byta ut utan dåligt samvete) och ibland dyrare om jag vet att jag vill ha kvar det ;-). Jag tycker nr 2 var snyggast. Stora kramen och fin Valborg!!!!

3:e kommentar, skriven , av Sara - Hold on be strong:

den under tycker jag :)
sv: tack så mycket!! :)
kram

Kommentera inlägget här :