En händelserik dag

publicerat i Allmänt;


Vi hade pratat om att ge oss ut på en båttur och så blev det klockan var ca 09.30 när vi kom ner där båten avgick.

10.00 åkte vi iväg båten skulle gå runt kusten och åter ca 17.00 den stannade 2ggr för att man skulle kunba bada och då hoppa från båten...

Jag avstod första rundan men när vi kom fram där vi skulle stanna ca 2timmar då hoppade jag i det var en bit ner ju.Aldrig trodde jag att jag skulle våga men vilket vatten, som en spegel.

Grottan låg en bit bort och jag vet inte vad som hänt för jag skulle dit och in vilket jag aldrig skulle gjort för 1 år sedan. En upplevelse att minnas ....

Fort följer.....

Ha en skön kväll

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fialia:

Vilket underbart vatten.
ha de Fia

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Underbart. Så modigt av dig. Kram.

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

En underbar vacker skön Bild. Villken spännande upplevelse.
Kramen!

4:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Vad härligt det låter och vad modig du Eva var och det var ju tur annars hade du ju inte fått uppleva det spännande du nu fick göra :) Många kramar till fina du Carina

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Så fin bild, och vilken härlig dag det låter som! Ser fram emot att få höra mer!

6:e kommentar, skriven , av Eva Wikmark Walin:

Underbart det ser ut! kramen

7:e kommentar, skriven , av Jane:

Jag har följt alla dina inlägg och jag tycker att du är fantastisk som delar med dig av eran underbara resa.
Mega kram finaste Eva / Jane

8:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Härlig bild. Verkligen blått vatten.
Så modigt av dig, det gjorde du bra, jag skulle aldrig vågat. Sådant känns så fint efteråt också, känslan brukar sitta i länge.
Kram till dig.

9:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Hoppas att allt är bra med er och ha nu toppenbra de sista dagarna i Grekland :) Många kramar Carina

10:e kommentar, skriven , av Mimmi:

MYS!!!

11:e kommentar, skriven , av Tina:

Ibland måste man bara hoppa.....modigt av dig vännen. Kramisar Tina

12:e kommentar, skriven , av Gogumman:

Å så härligt! Å modig var du också :-) Kram

Kommentera inlägget här :