Söndag

publicerat i Allmänt;


Ja dagarna rusar förbi och man tar alla tillfällen i akt så klart, dagen på stranden var ljuvlig och folk har börjat att avta.

När jag idag skulle dra solsängen rätt så hände nåt i ryggen i svanken så jag har fått massage på stranden så skönt.

Ätit toast och iste till lunch och frukt till mellis, en frappe oxå det är en stående morgon dryck när vi kommer ner vid 09.30.

6 dagar kvar och dom skall vi ta tillvara på, hoppas allt är bra med er och att ni har gillat att läsa min blogg under min semester.

Ta hand om er alla fina

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Hej vännen. Har följt dig på insta o sett ala dina fina bilder från er härliga resa. Fortsätt nu o njut av de sista dagarna o bara ha det skönt. Kramisar Tina

2:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vad härligt ni verkar ha det!
Hoppas era sista dagar blir lika fina!
Kramen

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Jag säger detsamma. Njut nu av din sista vecka. Kram

4:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Jag kan bara hålla med njut av eran sista vecka!!! :) Många kramar Carina

Svar: Hej vännen..tack för alla fina kommentarer du lagt, jag kan ännu inte komma in på din blogg önskar dig en skön dag massa kramar
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Så skönt att ha nästan en hel vecka kvar, njut!

6:e kommentar, skriven , av Eva Wikmark Walin:

Låter helt underbart, just nu är det fint väder härhemma också men det känns att hösten är i antågande. NJUT! stora kramen

Kommentera inlägget här :