Äntligen slut

publicerat i Allmänt;
                                  
 
 
Äntligen var denna jobb helgen slut & rätt skönt när den är det, hade det rätt mysigt när jag kom hem i går kväll vid 20.45 tog en kall pepsi max fixade mig & la mig under värmefilten i soffan..
 
Hälsoresan visades på tv4  med Lasse Åbeberg, ja man har ju sett dom alla men det var et tag sedan, så jag tända ljus & kunde precis bara koppla av.
 
Sovit gott & i dag är det ledighet som gäller, har en del att fixa, skall handla en spegel till hallen, fixa det sista i lägenheten, och lite annat smått & gott. 
 
En ny kaffekokare skall oxå letas upp för den vi har är på G att lägga av tror jag ....vill gärna ha en likadan men det ser dåligt ut, men jag får leta annars blir det  en ny modell, trist när man trivs med den man har.
 
Ja jobb i morgon kväll men skall ju fira in nya året med maken som är ledig & skall fixa lite lätt att äta när jag kommer hem, vid 22.00 ....för även nyårsdagen 07.30 är det dax för jobb.
 
Hur skall ni fira nyårsafton?
 
Ses                     Ps// bilderna är från västra hamnen ....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika:

Vi jobbar ofta samma helger du och jag fast på olika ställen föstås. Nu ska jag oxå ner och köra kvällspasset, men sen ledig i 2 dagar. Säger gott slut och ett gott nytt år på dig vännen. Nyårskramen.

2:a kommentar, skriven , av ansepanse:

vi ska fira nyår riktigt lugnt och stilla, bara mysa
ETT GOTT SLUT PÅ 2013 OCH
ETT RIKTIGT GOTT NYTT 2014
till dig också
kramen <3

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Vi ska fira med några kompisar. Hoppas du får ett riktigt Gott slut på 2013 och en god början på 2014. Kram Annika

4:e kommentar, skriven , av Tina:

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År vännen o hoppas du får mysa ordentligt efter jobbet. Kramisar Tina

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Det känns som om du jobbar jämt, hoppas du snart får lite ledigt! Vi firar som julen, men med lite olika önskerätter till middag istället för tacos!

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Gott nytt år fina Eva kram Diana

7:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här blir det gott att äta med familjen. Inga planer direkt. Ingen kommer på besök o vi ska ingenstans. Jag orkar inte med så mycket idag...ont i huvudet..blää...

Gott nytt år !

Kram

8:e kommentar, skriven , av amanda :

GOTT NYTT ÅR Eva !! du är för härlig !
jag skriver mera efter helgen, många kramar !!!

Kommentera inlägget här :