Ett julklappstips

publicerat i Allmänt;
 
Ett tips på en samsung galaxy s3 mobil för ett otroligt bra pris 2690kr kan du hitta på cdon nu, finns i röd, blå, vit & jag har en själv och är super nöjd med min. Har du kanske inte lust att betala den nu kan du betala den i cdons kampanj.
 
Betala den i feb månad ingen ränta heller, fraktfritt så enklare kan det knappt bli. Ja jag har en del kvar att handla till barnbarnen men jag vet vad jag skall köpa så det är bara tiden jag skall ha.
 
Mannen skall jag oxå köpa till, vi har iofs köpt oss en smart tv nu så det blir inte så mycket mer, men lite små klappar skall det bli.
 
Jag kommer nog att lämna lite klapp tips i kommande inlägg för meningen är ju inte att man skall bli ruinerad för att julen kommer.
 
Jag tycker det viktigaste att man är tillsammans under julen någon av dagarna, för man har jobb som kanske är på julen...
 
Ledig dag i dag och det blir snart ett träningspass, resten skrev jag  om i inlägget igår.
 
Har ni några klapptips? dela gärna med  er på er blogg :) 
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fialia:

Jag e klar med klapparna, mest saker till hemmet får sonen o flickvännen.
Så guiness rekordbok som sonen fått varje år sedan han va liten.
ha de Fia

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Har varit och köpt en julklapp till L. och mig idag. Då vi snart ska till Florida så har vi investerat i en ny kamera. Har oxå en Samsung S3 mobil som jag är riktigt nöjd med.
Ser att du oxå har varit ledig idag. Skönt.
Ha nu en skön kväll.

3:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Härligt med ledig dag :)
Har beställt dvd:n åt döttrarna från cdon...det blev ett par säsonger "Breajing Bad" åt C o så några säsonger "Supernatural" åt J..vet ej ännu vad åt sonen.
Imorgon ska vi (jag, M & C ) till TUURI....nästan som Ullared i Sverige. Då blir det nog shopping....
Ha en fin kväll!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Klart ni ska ha några klappar ändå, trots att ni köpt en smart tv. Sv: Ja, det finns nog dubbdäck till alla slags hjul. Det är verkligen super. Kram Annika

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Vi köper nästan inga klappar, så inga tips från mig!

6:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Hej
Jag skrev just på min blogg om julkänsla hihi. Kram

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Massa julklappstips kram Diana

8:e kommentar, skriven , av amanda:

jag köper inga tekniska grejer, kan inte,
men det blir leksaker för det minsta barnbarnet,
och presentkort till dom större, plus lite små överraskningar som jag alltid hittar på, det finns ju massor av butiker att välja på...tycker det är roligt att handla till sina barnbarn !!

kramisar söta du !

Svar: Hej ..jag skriver här för jag kommer inte in å din blogg idag :( önskar dig en skön dag å ta hand om dig kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Vi köper allt mindre och mindre julklappar varje år . Riktigt skönt faktiskt, men min gubbes barnbarn ska få många julklappar istället.
Ha nu en jätefin kväll.
Kramen på dig!

Kommentera inlägget här :