God morgon världen

publicerat i Allmänt;
 
God morgon världen ja det får man ju säga för man vet ju inte om någon utanför våra svenska gränser läser, jo en vet jag ju men kanske finns det fler.
 
Sovit gott & när jag vaknade så var min älskade borta ringde honom, han var på flygplatsen då och skulle gå på planet .Min önskan om sol idag gick inte  uppfyllelse tyvärr, men jag är nöjd ändå och bara att vara ledig gör mig glad.
 
Låg i går kväll & funderade på en sak, att jag tänkte höra om ni hänger på att jag skall tex komma med ett resetips och det hotell vi bott på om det är barnvänligt eller inte, och lite om just det resemålet.
 
Sen kan alla som haft en bra semester & boende komma med sitt bästa tips, eller kanske ett tips som inte alls bör åka till, för det är ju många ( jag kan vara en av dom) som ibland inte vet var i Grekland vi skall åka, och kan få lite tips.
 
För visst är det skoj o få veta lite mer om en plats när man åker eller nappa på någons  erfarenhet av ett ställe.Vill ingen hänga på så kommer jag att göra det ändå, kanske finns det någon som blir nyfiken på ens tips.
 
Vad tycker ni om min idè?
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Godmorgon där! :) Det låter som en mycket bra id'e... Att dela med sig av sina erfarenheter och upplevelser är alltid lika skojigt. Här i Tyresö är det sol men väldigt kallt och blåsigt motsatsen till gårdagen som var helt underbar. Ha en riktigt skön och trevlig ledig torsdag många kramar Carina

Svar: Hej C ja vi alla har väl varit på nåt ställen som vi gärna delar med oss, trist med kyla o blåst :( men hoppas din dag blir bra ändå många kramar
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej tjejen!
Tycker det låter som en kanon bra idé. Ser verkligen framemot dina tips. Vi har nämligen planer på att åka till Grekland och vad passar inte bättre än lite smarriga tips från dig :)
Stor kram och trevlig dag
//Maria

3:e kommentar, skriven , av Sabina:

Hej. Nä jag tycker inte det är mer jobb med två än när jag hade en.
Dubbel lycka =)

Jag hade nog ätit ngt som inte var bra, därför jag mådde illa.
Tog Voltaren igår, kanske dom jag inte tålde.

Ha en bra dag du med.

4:e kommentar, skriven , av Maria:

SV: Ja visst är den fin :) Ja jag har alltid velat åka dit, verkar vara så vackert..
Stor kram
//Maria

Kommentera inlägget här :