stjärnor

publicerat i Allmänt;
 
Stjärnor visst är det snyggt , mina döttrar gillar oxå stjärnor på saker, jag har ju blivit lite smittad av det & vår dörrmatta har stjärnor, våra ljuslyktor och duschdraperi.
 
Nu finns det en massa skor oxå och jag har valt ut dessa 2 paren som jag tyckte var snygga , converse och dessa kan du hitta på www.ellos.se  där finns en massa snyggt som jag  har sett.
 
Nu håller jag på med en sak o jag får se om det lyckas, jag blir glad om det går ihop men får se, och vad ja det skall jag berätta sen, nu får jag nog hoppa in in duschen fött bege mig till affären & handla hem lite för ikväll ...
 
Blir en tjejkväll eller snarare mamma/dotter kväll med lite gott gott
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´z Värld:

Snygga skor :)
Hoppas att kvällen blir bra!
Här blir det vattengympa ikväll :) Kul!

Ha en fin kväll!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Ja det är riktigt fint med stjärnor på olika saker :-)
Stor kram till dig
//Maria

Kommentera inlägget här :