Filmtips..

publicerat i Allmänt;
  
 

Den erfarna piloten Whip Whitaker lyckas mirakulöst landa sitt plan efter en kollision i luften, och därmed räddar livet på nästan alla passagerare. Efter kraschen hyllas Whip som en hjälte, men ju mer man får veta om olyckan - desto fler frågor uppstår om vad som egentligen hände på planet?

 

Ja denna såg vi igår &  den kan jag rekomendera jag gillar honom annars oxå, han har gjort många super bra filmer & denna är ju inte sämre ....hade Sverige premiär i fredags på bio.

 

En lång film hela 2 timmar & 17 min men det känns inte .....

Ja dagen har gått snabbt som den alltid gör när man är ledig ju, men vi har hunnit en del ändå, varit på ikea köpt en taklampa, varit & beställt en tårta ute i mkt god tid japp.

 

Åt middag på ikea oxå lika bra & gott var det, en sväng på zizzi köpte mig 3 tunikor i svart, orange, olivgrönt och helt underbart svala & sköna att ha både nu & sen ...

 

Ikväll är det ****Mia på Grötö***** så det skall vi kolla på sen blir det film för imorgon jobbar jag kväll wiiii....ja så lycklig är jag då.

 

Ja nu får vi se om lampan kommer upp idag eller en annan dag kanske, det vet man aldrig.

 

Ha en go kväll å kram på er alla goa ..

 

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

Den filmen verkar bra...
Och vilket mysigt hotell ni skall bo på.
Kramar i massor finaste du / Jane

2:a kommentar, skriven , av ansepanse:

låter som en bra film
du har hunnit med mycket idag :) här ska vi se Mästerkockarna
Sv: tack, bara en aning bättre men det landar nog snart igen skulle jag tro, tack än en gång
kramar

3:e kommentar, skriven , av Tina:

Vi ser mycket film så nya filmtips är alltid välkommet. Jädrans nu har jag glömt Mia igen, tack för play. Kramisar Tina

4:e kommentar, skriven , av shadaim12.wordpress.com/:

Den filmen var ju sååå bra, ångrar inte en minut att jag satte på den härom kvällen =))
rekommenderas starkt . kram

5:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Tack för tipset Eva kram/Diana

6:e kommentar, skriven , av fialia:

Tack för tipset den verkar bra.
ha de Fia

7:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Den filmen vill jag se. Kram

Kommentera inlägget här :