Hotell runda

publicerat i Allmänt;
 
 
Ledig dag igår & så även denna dagen så skönt, och igår var vi på hotell runda, ja inte för att vi sov på dom olka *S* nej vi skulle boka en natt då jag fyller år och vi ville veta vilken vi skulle välja ...
 
Blev på hotell  Myfair  hotell i Malmö ett 4 stjärnigt hotell med jacuzzi bla och ett välbesökt hotell av en del kändisar & det jag fastnade för var att det fanns just jacuzzi där för det är man inte bortskämd med eftersom vi inte har det hemma.
 
Så här fint var det i foajen så det skall bli mysigt faktiskt, men nu åker vi först iväg en natt den 7 feb för att ha lite miljöombyte och även där har vi jacuzzi så det blir mycket bad nu.
 
En sovmorgon till ja vi sov till 10.30 men kanske var vi oxå uppe till sent igår & vi var & såg en super bra film...
 
Idag blir det nog en tur till IKEA vi har lite funderingar på en taklampa i sovrummet, så vi får se hur det blir men det lutar åt en som jag gärna vill ha & mannen gillar den oxå det vet jag ...
 
Vad skall ni hitta på idag?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Rö:

Supermysigt med att att bo på hotell... Vi har bokat ett jättemysigt rum som är i två våningar och med fullsize jacuzzi ,, Myfair Hotel heter det.. Ska bli underbart...

Vi kommer att komma ner runt v. 8 och 9 till Malmö och sedan när vi ska på Il Divo den 27 mars...
Kram

2:a kommentar, skriven , av Laura :

Åhhh vad mysigt med hotell! En tripp till Ikea låter inte så dumt det heller ;-) Lycka till med köpet!
Själv har jag hunnit med tvättstugan och diverse ärenden, strax till affären och handla :)
Ha en fin kväll! Kram

Kommentera inlägget här :