Så snygga

publicerat i Allmänt;
 
 
Fick syn på dessa otroligt snygga nike skorna som jag bara vill ha, men dom har inte ens kommit ut på marknaden ännu, priset ligger runt 1600kr & det är för löpning & pw dom lär vara tyngdlösa nästan.
 
Som en strumpa ser det ut som så dom skall jag prova om dom kommer hit till Sverige, ja en jobb dag mindre & jag är slut för idag känner jag, en dag så full av jobb så jag vet knappt.
 
Men skall snart byta om och gå ut på en pw på ca 45 min skall ringa dottern sen kanske vi tar en sväng dit i dag, alla fönster & dörrar öppna här hemma men ändå så kvavt här inne, men när man är hemma kan man ju ta en kall dusch om man vill.
 
Mannen min jobbar men slutar vid 16.30 så därför tänkte jag ta min motion innan han kommer hem, sen vill man ju ha det gott & kanske åka iväg ut eller nåt.
 
Var ju på vanna beach igår kväll fram till 21,30 sen blev det inte mkt mer, strö kollade tv bara utan att bli ett dugg vettigare än innan jag började titta på den.
 
Hur har ni det denna ljuva sommardag?
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viveka:

Hej goaste Eva.
Vilka läckra skor.
Boken kommer ut i handeln, men vet inte när.
I dag har varit min första arbetsdag efter semestern.
Kramisar
Viveka

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Jäklar vilka häftiga skor. Det är nästan för kvavt för att motionera idag, men en ska inte klaga utan bara njuta av det som är kvar av sommaren. Hej svejs.

3:e kommentar, skriven , av Channal:

De var läckra! De ger den rätta 80-talsretrokänslan :-)

Kram Anna

4:e kommentar, skriven , av Therese:

Coola! Kram

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Superläckra skor, de skulle passa dig! Jag njuter av att vara ledig just nu och av att det faktiskt svalkar lite i kvällsbrisen!

6:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Hääärligt med det som är färgglatt. Själv älskar jag ju färg. Snygga spännande skor.
Kramen från mig!

7:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Såå härliga skor :) Hade en fin dag igår, trots regnet som kom. Var till syrrans med väninnan G på kvällen. Kul :) Bilder finns på bloggen. Idag mår jag inte såå bra. Har ont i benen o händerna..blää.
Ha en bra tisdag!
Kram

Kommentera inlägget här :