Härliga lördag

publicerat i Allmänt;
 
 
           
 
 
Här bjuder jag på lite bilder från vår dag i  Köpenhamn på zoo & vi hade ju tur med vädret för regnet öste ner här hemma men inte i DK.
 
Lördag idag & det är skönt snart skall mannen köra iväg sen skall vi ta en sväng på stan & hitta 2 pikè till mannen  och en fika blir det väl också. Trodde ju att det skulle bli fint väder men inte det, regnet har anfallit oss.
 
Just nu är det uppehåll men det vet man aldrig hur länge det kan vara, somnade gott igår utan att hinna läsa tidningen, slocknade innan, då är man trött.
 
Har suttit & tittat efter resa i februari/mars jag är så sugen på att ta 1 vecka då på ett 4 stjärnigt hotell med gym & havet som granne, skall flirta med mannen & hoppas vi kommer iväg då, men det tror jag nog.
 
Blir snart gymmet för mig, hade ju velat ta en pw men vädret är trist så jag väljer gymmet idag istället. Ikväll blir det lördagsmys för jag sparade det till idag, för jag visste att jag skulle vara super trött igår.
 
Hur ser er lördag ut? har ni börjat semestern?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

Min ena dotter har kommit hem från Barcelona så nu skall det gozas i massor med henne.
Kramar i massor / Jane

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Fina bilder på djuren Fast jag är helt i mot djurparker. Djurvän som jag är så är det inte deras naturliga Miljö. Dom har rätt till friheten som vi människor har. Men Fina vackra bilder har du tagit som vanligt.
Min gubbe och gubbes äldsta sitter fyller i dag samma dag jämna år. Men de är i frankrike och jag är hemma. Men min käre bästa vän ska komma och ligga över så då blir det en massa skratt och tok kan jag lova. Vi kan konsten att surra öronen av varandra vi hihihi
Ha nu en jättefin dag vännen.
Sooooooooliga kramar från mig!

3:e kommentar, skriven , av Mia:

Hallååå Malmötjejen:-)
läst ikapp, har också jobbar mycket och inte haft tid med vare sig blogg eller att läsa bloggar.
Lördag, vaknade med ett stort leende på läpparna, leedig och heelda dagen framför sig, Åkte upp på stan för liten shoppingrunda, nya blommor till balkongen ,fika med en kompis och sedan bloggande nga timmar. Bara soffhäng ikväll eftersom det var utekväll igår ;-) Kram på Dig o ha en toppenkväll Tjejen !! Kramkram Mia

4:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Härliga bilder kram Diana

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag är fortfarande tussig, det är frustrerande! Vilka härliga bilder från zoo, nu längtar jag efter att vara ledig och få umgås med familjen, men jag har tre veckor kvar innan det är dags...

Kommentera inlägget här :