Spik

publicerat i Allmänt;
 
Kolla in min grimas så tuff var jag då jag fick spik nr 1 för idag var jag & mannen & hans son och spelade minigolf & det var trevligt ,även om jag var trött efter enbart 2 lediga dagar av 12 + ett dubbelpass i onsdags.
 
Tränat & jobbat och sovit har varit prio i dessa dagar, men vi var ju på zoo i tisdags & det var jätte trevligt, slapp regnet som vi möttes av då vi kom hem i Malmö. Tacksamma för det, tog en massa fina bilder ( tycker jag) som jag skall bjuda på i helgen.
 
Idag har vi ätit taco smaskigt, träningen har jag vilat från denna fredag som jag slutade 14.30 och är nu ledig fram tills måndag kl 15.00.
 
Mannens son åker hem imorgon så snabbt gick denna veckan, han skall köras till Sturups flygplats på morgonen och jag kommer garanterat att sova länge efter massa 05.45 mornar.
 
Skall träna imorgon eller en pw beroende på vädret som alltid, dagen i ära är inget bestämt mer än att vi skall ta hand om varandra och det har det inte blivit så mycket av denna vecka.
 
Hoppas ni får en skön helg & kväll alla goa
 
Ses
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Hahaha....villken underbar min du har!!!!!! Veckans HÄR ÄR JAG min!!!!!!!
Ha en underbar vecka nu, och kram fina tjejen från mig!

2:a kommentar, skriven , av Jane:

Nu ser jag att du har gått ner massor i vikt vännen.
Du blir ju bara snyggare och snyggare.
Och vad snygg du är i håret...
Svar: Det är min man som kikar fram bakom mig på filmsnutten. Haha...
Kramar i miljoner tjejen / Jane

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Duktig du är Eva du ser så fräsch ut kram Diana

Kommentera inlägget här :