Det är över nu ....

publicerat i Allmänt;
Påsken är över för min del även om den inte är det enligt kalendern, vi har haft det mysigt & trevligt med många skratt jag & min älskade och min lillebror.....
 
Vi har ju ätit gott & tittat på gamla bilder från släktforskning rätt kul ett tag sen blev jag trött i ögonen & lillebror skulle bege sig hemåt. Jag skall upp 06.10 men det blir ju egentligen 05.10 :( då  klockan vrids fram 1 timme.
 
Det kommer ju att vara riktigt skönt på kvällen då dom kommer att vara ljusa längre, kanske hinner vi med en film ikväll hade jag hoppats.
 
Fick ett par snygga brallor i grönt & en t shirt i våriga färger av min älskade man i påsk present, blev inte alls så mycket mat som jag trodde magen sa ifrån efter en stund.
 
Lite sill och ägg, köttbullar prinskorvar sen började det säga stopp. Skönt med en lugn & skön lördag utan en massa måsten ....
 
För mig är det en vanlig söndag i morgon och synd att jobba för mannen kommer att ligga kvar & sova när han lämnat av mig, underbara han som gör det.
 
Har ni haft en mysig kväll?
 
Ses
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Det låter som en härlig påskafton! Vi har varit och ätit påsklunch hos mina föräldrar. Mammas mat är ju alltid bäst ;)
Skickar varma påskkramar till dig!

2:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Aj då, det där med klockan visste jag om men hade glömt det... Jag har tvätt kvar i tvättstugan som jag måste tömma innan 07.00. Tack för att du påminde... Låter som ni har haft en skön påskafton :) Ha en fin söndag många kramar till fina du Carina

3:e kommentar, skriven , av Tina:

Det havde jeg faktisk glemt... Men kunne jo se at urerne ikke gik ens og kom så i tanke om det :-) Rigtig dejlig påske søndag...
Kramer

4:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Hade en mysig kväll igår efter brasan. Satt hos våra grannar en stund....Idag blir det en lugn dag härhemma.I morgon är det fortfarande en söndag o vi ska till syrrans på kalas. Hon fyller 50 år på tisdag!
Ändrade klockan till sommartid nu på morgonen...mobilen hade ändrat sej själv :)

Kram på dej o ha en bra dag!

5:e kommentar, skriven , av evawikmarkwalin:

Vi hade en supermysig påskafton bara med familjen... härligt! tittade sent på TV som jag aldrig orkar göra annars ;-) - hoppas det gick bra att komma upp idag. stora kramen

Kommentera inlägget här :