Alpin snow

publicerat i Allmänt;
lånad bild...
 
 
Vitt & vita naglar är ju som kanske bekant väldigt inne just nu & jag älskar vitt men att hitta något som är bra & ser bra ut när man målar är inte alltid lätt.
 
Köpte depend för nån dag sedan & målade mina naglar på händerna men det är svårt att måla med det, blir inte riktigt jämt. Så nu har jag kollat upp lite och detta OPI skall vara väldigt bra kostar  butik ca 150kr ...
 
Men på NORDICFEEL kostar det endast 99kr & gratis frakt så det är ju toppen & jag tänkte skicka efter det inom kort. Sen är det ju en fördel att ha baslack  & överlack.
 
Om man vill att det skall hålla nån dag alla fall. Ja jag har målat tånaglar & har det allmänt bra här hemma faktiskt. Längtar ju efter maken så klart men han kommer om ca 1 timma.
 
Skall iväg & handla hem lite för jag tänkte åka ut på cykeln för en stund sedan, och just då öppnade sig himlen & regnet öste ner för fullt.
 
Tur att jag stannade hemma då :)
 
Ha det gott
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Freja:

Här gassar fortfarande solen... Snygga naglar på bilden, är det dina, eller är det en reklambild?

2:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Usch för regnet ;( Här har det varit fint väder hela dagen! Vi får hoppas att det är lika fint i morgon...
Fina naglar, är dom dina? Dottern C klippte o fixade mina naglar nyss..jag klarar inte det med mina händer. Nu har vi fullt hus här. Svägerskan M är hemma med sina söner O & S.....De ska på studenten i morgon också.
Ha en fin helg!

Kram

Kommentera inlägget här :