God morgon på er ....

publicerat i Allmänt;
 
Morgon & solen skiner så ljuvligt sen är det ju inte fel att man är ledig & att det är fredag, igår kväll tog vi oss en promenad runt havet en ljummen kväll & inget annat kändes bättre.
 
Vi stötte på dessa söta blommor & kunde ju inte motstå att ta en bild, tur att man har mobilen med sig alltid. Hamnen var full av liv folk överallt många satt & inväntade solnedgången & det är ju aldrig fel.
 
Vi tog en islatte & bara kopplade av. Under kvällen igår fixade jag ordning i min garderob och alltid lika jobbigt att få plats med sakerna som man köpt & skall in. Fick hänga 2 saker på samma galge för att ens få in det i garderoben *s*
 
Vilka problem va? skorna skall vi ens prata om, tur att dom inte tar lika stor plats som vinter skor för jag har ju fler sommar skor ...sen har man ju alltid sina favoriter.
 
Kommer ni ihåg när jag sa att jag skulle ta ut min spiral? ja det gjorde jag i början av mars, och hon sa då att kommer det inte nån mens inom 2 månader så är den nog borta. Och 2 månader gick och jag blev lycklig, men ikke sann ikke nu har jag blött i ca 2 veckor & detta är urtrist!
 
Kan inte förstå att det kan vara så här & nu i sommar är ju för jäkligt känner jag. Ja det är väl inget att göra åt utan bara att acceptera. Dricker mitt kaffe sen skall jag ner & träna .
 
Fredagsmys ikväll :)
 
Vad hittar ni på idag?
 
Ses
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma:

Godmorgon! Hihi vet du inte Eva att när man köper något nytt så ska man slänga något gammalt ;) Ska komma från någon som måste hänga tre plagg på samma galje :)
Ha en toppenbra fredag!!! Många kramar Carina

2:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon på dej!
Här skiner också solen på oss idag!
Hoppas att du få n härlig ledig dag!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Vi ska på studetmottagning, det ska bli kul! ha det gott! Kram

Kommentera inlägget här :