Lite fredags lyx

publicerat i Allmänt;
 
 
Tyckte att jag ville ha lite lyx nu när jag är ensam hemma & när passar det då inte bäst, när man har tränat & är ledig. Olja i och lite massage sitter jag här & njuter nu.
 
Har nyss städat lite tvättat på wc & skall fixa lite hemma pedikyr & lacka naglarna i någon härlig sommar färg. Musiken spelar högt och balkongen är öppen så den ljuvliga vinden kan hälsa på mig när jag springer runt här hemma.
 
Blir att fila fötterna smörja med helosan sen på med dom blå tossarna som man annars har som skoskydd ni vet. Dom får fötterna att bli mjuka & härliga.
 
Sen har jag en nagelpinne som jag petar ner nagelbanden med, efter det tar jag och smörjer med myrraolja. Underlack & sen lack i en egen favorit färg.
 
Voila nya snygga sommar fötter & enkelt & billigt, även om man går till fotvård bör man ju ta hand om sina fötter lite extra nu på sommaren, för att se spruckna ovårdade fötter i en fin sommar sko är ju inget snyggt alls.
 
Gör du hemma pedikyr?
 
Njut i sommar värmen alla goa
 
Ses
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Rö:

Tassar in och önskar dig en härlig fredag..
Kram

2:a kommentar, skriven , av ansepanse:

nej, ingen pedikyr men jag badar fotbad när jag sitter i bastun, fotbad med fotsalt i :)
kramar och en fin fredag till dig också

Kommentera inlägget här :