Tidig morgon

publicerat i Allmänt;
 
Kuddar i soffan är viktigt & gärna skall dom vara sköna oxå, vår nya soffa är på plats men oj vad vi fick mycket plats kvar, då vi hade en soffa med divan innan & divan delen är borta ....
 
Skall köpa en fåtölj men vi sa att soffan måste komma på plats för att se hur mycket utrymme som blir kvar utan att det blir för mycket möbler i rummet.
 
Mellan brun soffa så dessa kuddar köpte vi 2 st av även 2 andra men dom har inte kommit ännu. Snyggt för dom bryter av så fint. Jag undrar hur man kan vakna & gå upp frivilligt 07.00 hm......
 
Kan inte sova mer synd för jag skall jobba till 21.45 så jag hade behövt det faktiskt. Doften av nytt sprider sig i hemmet & det käns som att man nästan har flyttat redan *s*
 
Här sitter jag & myser med mitt kaffe & har tv4 god morgon  en perfekt morgon för mig :) 
 
Hur ser er morgon ut idag?
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Det var tidig morgon här. Vi har varit vakna sedan innan fem, så det blir nog mycket kaffe idag.
Härligt med nytt!
Kram

2:a kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Fin kudde <3
Min morgon startade med goaste kramen från min Micke - nu jobbar han 12 timmars passet & själv vilar jag hela långa da'n /Kram

3:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh vilken mysig kudde.

Själv har jag haft upplärning av min ersättare och imorgon ska jag på intervju så håll tummarna ;)
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Tina:

Vilken fin kudde, gillas. Ja det där med sömn är ett kapitel för sig, sover tyvärr inte många timmar på natt, så idag har det varit mest vila för att orka jobba imorgon. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

5:e kommentar, skriven , av Jane:

Hallå vännen.
Jag läste att ni fick böter i ditt förra inlägg.
Om ni hyrde bilen som soffan var i så kan du skicka en kopia på kvittot av hyrbilen/släpet och förklara situationen till parkerings tjosan så får du tillbaka pengarna.
Usch vad snabba dom är på att sätta böter.

Kramar i massor finaste du / Jane

6:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Härligt med nya möbler och fina kuddar gör mycket för hemtrevnadskänslan.
Min morgon? Ja, jag vaknade halv fem, upp och ut och gick kvart över sex till tio i åtta, därefter frukost och lite radiolyssning. Sedan här vid bloggen, så får jag se vad dagen bjuder på.
Hoppas att du får en fin dag.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av amanda :

verkligen en härlig morron du haft igår EVA !
ja, det undrar jag med, hihi..att hur man kan vakna frivilligt så tidigt ?

kram söta du och lycka till med din nya inredning !

Kommentera inlägget här :