Då är det dax

publicerat i Allmänt, Fredagsmys;
 
Åh då är det först & främst ledighet nu fram till måndag kl 07.30 och det är ju inte alls dumt. Dagen har rullat på till 14.00 då slutade jag & skönt med en kort fredag.
 
Hem & bytte om till träningskläder, gick ut på en pw i 45 min men fötterna värkte idag, har ju jobbat 6 av 7 dagar och tränat 5 dagar med i dag , skönt faktiskt men ibland kommer väken fram och det är lite kämpigare.
 
Men nu är jag hemma & sitter och väntar på att wc skall bli ledigt så jag kan ta min dusch, sen skall vi i väg & handla lite inför helgen, alltid mysigt att göra det tillsammans.
 
I dag är det ju fredagsmys & så blir det film kväll blåsigt & ruggigt ute så vad är skönare att tända upp med ljus & krypa upp i soffan & bara mysa med den man älskar.
 
Thats life *S* ja inga planerade planer inför hegen utan ta den som den kommer & vad man känner för, kanske blir det sol & då kan man ha picknick i skogen kanske, eller så är det regn & kallt då stannar man bara inne.
 
Härliga val man kan ha i bland va....
 
Vad skall ni hitta på denna fredagen?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Oj vad du har jobbat mycket. Du behöver verkligen få lite ledigt. Hoppas du får en mysig helg med god mat, en härlig picknick i skogen o mycket kärlek det är du värd finaste. Kramisar Tina

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Heh vännen
Blir på strålande humör ALLTID över Fina snälla hällsningar. Tack för dom.
Vad du är duktig med träningen. Men så ser du Sund och fräsch ut åkso. Önskar jag hade den diciplinen haha.
Ja ikväll blir det ljus tända som dig. Sen Blir det att glo på idol. Jag har ju Kelvin....sundsvallskillen våran som jag Håller på.
Ha en jätteskön kväll nu. Oj.....glömde ju säga, att jag har ett gott vitt vin i glaset mä.
Kramen !

3:e kommentar, skriven , av snawitz:

En annan är ledig till tisdag kl 13
Trevlig helg på dig

4:e kommentar, skriven , av Jane:

Vad skönt det låter med Fredagsmys.
Sv: Vad bra jag håller mina tummar och tår.
Mega kramar / Jane

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Mannen hjälper dottern att packa inför en scouttur, sonen har en kompis här som ska övernatta, jag myser för mig själv i soffan med en av katterna! Ha en härlig helg, söta Eva!

6:e kommentar, skriven , av fialia:

Låter som en härlig helg, jag jobbar, nu e man inne i vardagen igen.
Men på söndag ska vi handla det sista o sen e vi nästan klara med helrenoveringen, sååå skönt!
(ska bara mura en grej oxå på öppna spisen), hej o hå!
ha de Fia

7:e kommentar, skriven , av Maria:

Låter som en riktigt mysig fredagskväll. Precis som det ska vara. Här hemma blev det idol och massa tända ljus, en riktigt skön hemmakväll helt enkelt.
Hoppas ni få en riktigt härlig lördag.
Kram Maria

8:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Ha en härlig helg fina Eva kram Diana

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon!
Hade träff med väninnan G igårkväll :) Kom hem efter 22 nångång...såå trevligt!
Helgen oplanerad..det blåser som bara vad därute nu!
Ha en härlig helg!

Kramen

10:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Igår gjorde jag Paella igen och min kille tog för sig tre gånger! :) Så det kändes ju roligt. Han är min bästa kritiker. Jag slutar ju jobba 17 är hemma kl 18 om jag inte ska handla så det blir ju sena middagar. Idag ska jag till sjukhuset och se om jag kan hjälpa till på akuten med röda korset.
Kram!

Kommentera inlägget här :