Boktips

publicerat i Boktips;
 
I boken Mina år med bin Ladens berättar Catrin om ofattbar lyx, starka vänskapsband och galna upptåg med världens rikaste icke-kungliga familj. Hon avslöjar hur en västerländsk kvinna tar sig fram i ett så strikt muslimskt land som Saudiarabien, där kvinnor inte ens får köra bil. Och hon berättar om sitt livs svåraste beslut - kärleken eller friheten?
 
Denna boken kunde jag inte lägga från mig på semestern jag bara la mig rak lång på solsängen under parasollet & läste fram tills det var dags att svalka av sig i havet, 2,5 dag tog det mig för att läsa den, jag fick ju vara social också, eller hur? ;)
 
Vi gillar ju olika böcker så jag utgår alltid från vad jag gillade att läsa & var den bra så vill jag gärna dela med mig, och visst är det mysigt att bara lägga sig eller sätta sig ner &  försvinna bort ett tag i en bra bok...
 
Ha en ljuvlig dag alla fina...
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tess:

Verkar vara en spännande bok, undra om man hittar den på biblioteket :)

2:a kommentar, skriven , av Channal:

Tack för boktipset. Har hört talas om den.

Välkommen hem efter underbara veckor på Naxos!

KRAM Anna

3:e kommentar, skriven , av Tina:

Tack för tipset vännen, det låter som en bok för mig. Kramisar Tina

4:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Tack för tipset..
Jag har ju så svårt att läsa ... pga min tinnitus.. så det blir oftast ljudböcker.. men jag saknar verkligen att sitta och läsa...
Ha en underbar torsdag...

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Semesterläsning är så härligt, ingen tidsnöd, bara att njuta!

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Tack för tipset kram Diana

7:e kommentar, skriven , av Gogumman:

Hm, det verkar vara en intressant bok!

Svar: Tack för gratulationen! :-) Vad härligt att du fortfarande är förälskad i din man! Hoppas det varar för evigt! :-)

Kram

Kommentera inlägget här :