Byta färg

publicerat i Träning,kläder,skor;
 
 
Jag är väl en av dom som oftast har samma skor året om när det gäller att träna, däremot har jag 2 par som jag byter mellan, men dom jag gillar mest är corall röda & blir lätt smutsiga nu på hösten när man tvingas jogga i både vått & smuts ...
 
Har oxå kollat upp mer fakta om skon jag behöver för just mig, annars är det lätt att bara välja en snygg & en som fyller sin funktion för att gå eller jogga, hittade denna på STADIUM  & den passar mina fötter för det jag har behov för.
 
Säljer den nu på rea för 899kr förr 1299kr så lite billigare är den & den passar till min nya utstyrsel träningskläder som jag köpt inför hösten....
 
Skall även införskaffa mig ett par nya träningshandskar för mina börjar att bli sletna & det känns inte så kul, även en vindjacka måste jag köpa,även om jag kan ha bara den tunnare jackan som jag har nu.
 
Man vill ju ha matchande kläder & skor och då menar jag inte dyra kläder utan bara färgen :) skall ju vara skoj att byta om och göra sin motion på olika sätt som vi alla gör, men det viktigaste är ju ändå att man rör sig & att man tycker det är kul.
 
Nu skall jag fixa undan här hemma lite & göra lite nytta ...
 
Har du olika skor till träningen?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ansepanse:

jag tränar ju inte som du gör men jag ser till att jag har skor som sitter bra på foten till mina promenader, sköna ska de vara
en fin måndag till dig
kramar

2:a kommentar, skriven , av amanda (marilena):

hej du vackra Eva !

fin färg på skor på bilden,

jag har liknande skor, men svarta, fast jag tränar inte,

vad fin du blir i dina träningskläder, allt som
matchar i färg ! men då är det ju roligare
att träna också !

ha en fin dag Eva och träna lagom - kramar !!!

3:e kommentar, skriven , av amanda (marilena):

hej du vackra Eva !

fin färg på skor på bilden,

jag har liknande skor, men svarta, fast jag tränar inte,

vad fin du blir i dina träningskläder, allt som
matchar i färg ! men då är det ju roligare
att träna också !

ha en fin dag Eva och träna lagom - kramar !!!

4:e kommentar, skriven , av amanda (marilena):

hej igen Eva,

nu fick du två av samma kommentar,
först kom jag inte fram, allt bara försvann ?

men nu sätter dem plats, och två gånger, haha...

kramar !!!

5:e kommentar, skriven , av Maria:

Härligt när man hittar något man trivs med och passar en. Det är ju enormt viktigt att man har en bra sko att träna i så man inte får ont.
Kram Maria

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag tränar inte... Men jag kanske borde...

7:e kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Snygga!
/Kram Kram

Kommentera inlägget här :