Dax att byta

publicerat i Smink;
 
MAC & färgen MYTH är min självklara favorit sen länge, jag har också provat make up stores läppstift & gillar dom och deras konsistens, så kanske kan jag hitta ett liknande i färg som MAC.
 
Jag har nu lagt undan mina sommar färger & lite mer höstfärger får dominera min make up väska jag har ju alltid ett rosa dock som får följa med året runt, ibland är det snyggt att blanda lite färger.
 
Man vill ju att det skall sitta bra & vara snyggt länge, priset ja det ligger runt 200kr på dom båda ca men dom varar ju ett tag. man har ju oftast sin egen favorit när det gäller smink...
 
Använder du läppstift? vilket är din favorit? & varför?
 
Ha en ljuvlig lördag alla fina :)
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amanda :

hej Eva !!
tack goa du för ditt besök hos mig på blogget,

ja, jag har börjat lite nu, efter en lång bloggpaus,

och din fråga:
jag använder sällan läppstift, men om jag
har läppstift då har jag rosa, nästan som färg
på din bild,
jag är inte van vid att sminka mig,
har aldrig lärt mig,


ha en skön helg Eva - kramar !!!!

2:a kommentar, skriven , av Freja:

Jag gillar smink, men använder så lite att det oftast bara blir liggande. Jag skulle vilja använda läppstift, men det blir aldrig av... De jag har är antingen mörkt röda eller kopparfärgade med massor av guldglitter i sig, inget för vardagen precis...

3:e kommentar, skriven , av Jane:

Jag har alltid om jag har läppstift väldigt ljusa färger ala Maria Montazami.
Men jag tycker att jag målar mig mindre och mindre med åren... Tråkigt...
Kramar i massor finaste du / Jane

4:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Fin färg kram Diana

Kommentera inlägget här :