Torrschampo

publicerat i Allmänt, Skönhet;
Ibland hinner jag inte att tvätta håret och det känns inte så bra, men ibland är det så då sätter jag upp håret bara. Men nu har det blivit så inne att använda torrschampo och dom som finns är väl bra.
 
Jag läste om ett som heter LCC och som blondinbella har gjort hon som är en av våra största bloggerskor i landet. Läste folk som köpt det och var super nöjda, ville testa och nu står flaskan på wc.
 
Kommer att prova den när det är dax så kommer jag att skriva om hur jag upplever den, Priset då ja det var 105kr kanske lite över än vad du får ge för ett på h&m ...
 
Men detta har för många positiva användare så jag vill vara säker på att jag köper en bra produkt. Som sagt jag kommer med mitt betyg sen. Ja dagen har rullat på slutade jobb 14.15 åkte buss hem i dag.
 
Direkt inom dörren bytte jag om gick ner körde mitt pt program utom 2 övningar då jag har ont i svanken, kom upp åt lite en har jag städat hela hemmet utom dammsugning, som mannen gör just nu.
 
I morgon är det kort dag 06.45-13.15 skönt sen är det shopping med barnbarnet är det tänkt.Även ett pt pass hade jag tänkt men får se hur länge vi går i stan. 
 
Har ni provat torrschampo?
 
Ses :) 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nä, bara när jag var ung. Det funkade lika bra med potatismjöl... Men jag vet att döttrarna använder det ibland.

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det fanns i min gröna ungdom men på något vis tyckte jag inte det kändes fräscht... Du får rapportera när du testat :-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Ja, det har jag, inte bara då jag var ung, utan även nyligen och jag tyckte USCH! Kladdigt äckligt. Men det är jag, det. Jag vet att det är inne.
Kram o må väl ♥

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Köpte en flaska torr schampo hos frissan för nån månad sen och sen var jag fast, tyvärr kommer jag inte ihåg märket. Men den var toppen bra. Då den var lite dyr så köpte jag en annan nu som heter Batiste oxå bra men man blir lite grå/vit i håret om man inte borstar och gnuggar in det ordentligt. Men jag kommer nog att använda torrschampo istället för hårspray i fortsättningen.
Njut av kvällen. Kramen

5:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag har inte testat torrschampoo sedan jag var ung och det var inte roligt. Håret fick en grå hinna och det kliade i hårbottnen efter en stund. Det spelade ingen roll hur mycket man än försökte få bort det! Det blev riktig hårtvätt efter det!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag har inte testat det sen jag var tonåring, så jag kan tänka mig att de fungerar bättre nu! Jag tvättar mitt hår två gånger i veckan bara, så jag känner inte att jag har behov av nått torrschampo, men jag ser fram emot att läsa vad du tyckte!

7:e kommentar, skriven , av Gittan:

Ja torrschampo kan ju vara bra om man inte hinner tvätta håret, bli spännande att höra vad du tycker. Och vad mysigt att shoppa med barnbarnet.
Ha en bra kväll. Kramar.

8:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Älskar torrschampookram Diana

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Gillar inte alls torrshampoo..i alla fall inte dom som vi haft...kanske man skulle prova??

Ha en härlig fredag!

Kram

10:e kommentar, skriven , av camilla:

Ungdomarna här hemma har torrschampo och dom är nöjd med den.
Nu för tiden tvättar dom aldrig håret ;)
Hoppas att du förstår att jag skämtar :)
Kram!

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Min äldsta tjej brukar använda torrschampo ibland, själv har jag aldrig provat.
Ha en härlig dag!
Kram

12:e kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Nä. Blir nyfiken. För grabbar kan väl också använda det? I alla fall vi som är torra bakom öronen. ;) Trevlig helg.

13:e kommentar, skriven , av Viveka:

Hej Bästa Eva.
Jag har använder torrschampo, men bara en gång innan det är dags att tvätta, tvättar håret dagaen efter.
Trevlig fredag.
Kram

14:e kommentar, skriven , av amanda:

vad spännande Eva, torrchampo ?
det skulle jag också vilja testa, undrar hur det funkar ?
bra att du prövar, och berättar, för jag har
aldrig vågat ens tänka på torrchampo !

kram vännen och ha en skön helg !!!

15:e kommentar, skriven , av Ditte:

SEr fram emot en recension så småningom av torrshampot. Jag har så kort hår så har inte ens tänkt på att köpa något. Men kul att höra vad du tycker. I min ungdom hade jag långt hår och då använde jag det vid några tillfällen, men tyckte det kliade . Men produktutvecklingen har nog gått framåt sedan 1960 talet.
Skönt att du har lite kortare dag i morgon och kul med lite shopping med barnbarnet.
Ha det så bra!
Och träna lagom!
Kramar!

16:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig dag!
Kram

17:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Jag vill prova alla hennes produkter. Och flaskorna ser så lyxiga och fina ut med :)

Kommentera inlägget här :