I kväll blir det ...

publicerat i Allmänt;
 
 
 
Bjudna till syrran & hennes man på kräftskiva i kväll & det skall bli super mysigt för vi har alltid väldigt trevligt när vi ses. Oavsett om det är kaffe fika eller som i dag då kräftor. Har packat & fixat och mannen har strykt kläderna som behövde ett tag.
 
Mamma har vi lovat att komma inom innan vi kör till syrran så det skall vi och köpa med skraplotter som hon älskar. Ja festivalen hinner vi nog dåligt upp på men en langos var jag sugen på.
 
I morgon skall ha ja egentid med rakning & vaxning fixa inpackning i håret & peeling i hyn så man är ren & får lite fin färg. Mannen skall bjuda mig på frukost buffe i morgon för att......det berättar jag i morgon. *s* 
 
Kall luft kommer in i rummet här & fötterna fryser, ingen träning i dag då jag har en djävulsk värk i fötterna vet inte om det är pga väder omslaget, skall den 8 sept ta prover på blodet och då får vi se.
 
Men det blir bättre i värmen så jag ser fram emot resan nu som är på lördag morgon. Nu skall jag logga ut så....
 
Ha en ljuvlig dag alla fina 
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Önskar er en trevlig kräftkväll! Och mysigt med frukostbuffé imorgon. Kram!

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Mums! Gott med kräftor :)

3:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Hoppas du får jättekul och jag avundas dig att komma till värmen, fast jag avundas inte värken, synd om dig, du behöver värmen, tror jag!
Kul med kräftskiva. Jag får mumsa falukorv ;)
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Hoppas ni får en fantastisk kväll !!
Kram Pia

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Då är du ute och reser när jag kommer hem! Ha en fantastiskt trevlig resa, jag ser fram emot rapport och fina bilder!

6:e kommentar, skriven , av Gittan:

Hoppas det blir bättre med värken i
fötterna när ni kommer till värmen, och så kul med kräftskiva.
Vi ska ha främmande här ute i kväll, våra syskon med respektive kommer så vi blir åtta st, det ska bli skojigt.
Ha en härlig resa. Kramar.

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så trevligt med kräftskiva! Här blir det middag med barnen och deras respektive. Ska bli så mysigt.

Kram och god morgon!

8:e kommentar, skriven , av Viveka:

Härligt med ärliga o härliga syskon att umgås med.
Vad du är duktig på att sköta om dig, skulle också behöva lite puts.
Men fotmaskinen var super även om det är lite knöligt med vridning av kroppen för att komma åt överallt.
He en fin kväll med familjen.
Kram

Kommentera inlägget här :