Happy new year

publicerat i Allmänt;
 
Denna fina lykta fick vi av dottern en söt liten gest för vi var där i kväll en sväng och lämnade julklapparna till barnbarnen som blev glada särskilt äldsta tösen Flisan som fick en surf platta, som hon önskat sig men inte fått ....
 
Härligt när man ser glädjen så, det värmer i hjärtat. Dagen har gått snabbt i dag och ändrade    planer för i morgon, hade tänkt mysa hemma då jag jobbar dubbelpass 1/1 men det blev ändrat då maken skall in och jobba ...
 
Natt extra för den som satt hade sjukat sig i dag jag måste ändå lägga mig i tid så det är ett beslut vi gjort tillsammans. Skall bara ta det lugnt & kanske se film eller tv om det erbjuds något bra.
 
Hänger kanske lite på bloggen eller surfar runt lite, kan vara rätt skönt ...
 
Ha en go kväll alla fina 
 
Ses 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Gott Nytt År önskar jag dej!

Kram

Svar: Detsamma önskar jag dig kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Detsamma!

Svar: 😆
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Ett riktigt gott nytt år hoppas jag att du får.
Kramen

Svar: Detsamma önskar jag dig kram här jobbas det
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Gott Nytt År 🎆 🎊 🎉

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag vill gärna passa på att önska dig, kära Eva, ett Gott Nytt År. Tack för ett trevligt bloggår och jag har haft många trevliga stunder då jag tittat in hos dig och ser fram emot nya stunder under 2015.
Kramar och stort tack till dig.

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Gott Nytt År, jag vet att ni jobbar, men allt går sin gilla gång, jag sitter här själv för första gången i mitt liv, men jag blev ju sjuk.
Varm kram ♥

Svar: Naw sitter du ensam men du som jag kanske tycker det är ok stor kram mys på vännen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :