LOVE....

publicerat i
Fredag morgon &1 timme tidigare på jobb endast för att jag fick skjuts hit & är för trött för bussen....

Min väninna &jag älskar sex and the city och hon hittade denna nyckelring som vi skall beställa till oss.

En vänskaps sak oxå som vi tyckte var skoj, åh jag är så glad för att det är 2 dagars ledighet nu visst vi har  en hel del att fixa för sen jobbar jag 22 och 23 kväll och 24 morgon ....

Ska ut och löpa 2 kaffe muggar för min julklapp  som jag fick, sen lite gott och smått inför helgen och det skall bli mysigt....

Hur ser er fredag ut?

Ses 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Det blir buss till HBG när Maken kommer hem. B2 ska vara med dagis i Maria kyrkan, så vi ska dit.

2:a kommentar, skriven , av Marieangel:

Här blir det jobb, och så ska vi fira Tommy på jobbet. Sen antar jag att det blir middag på puben som vanligt,det gör vi nästan alltid på fredagar:-)HA en fin dag!

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Jag ska fixa ett par ärenden, slänga mer skräp på tippen och börja städa lite. Ömsom vin, ömsom vatten alltså :-)

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Snygg nyckelring :)
Idag har jag dammsugit o torkat damm....efter lunchen ska vi till Karleby..ungdomarna kommer runt 12 tiden...
Ha en bra fredag!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Har haft en hel del göranden i dag så nu är jag äntligen hemma och sjukt trött.
Strax ska jag fixa middagen till mig och Mini, det blir hemgjord pizza i dag.
Ha en fin kväll!
Kram

Kommentera inlägget här :