My....

publicerat i Allmänt;
 
Jobb & då hade jag ju rast 1 timme så jag gick med min kollega på stan och sist innan vi gick tillbaka slant vi in på åhlens och parfym avdelningen, alltid kul.
 
Mycket folk och kanske inte helt oväntat heller, men alla fall jag hittade denna nya doft från burberry och en luktade gott gott.
 
En doft som gärna får göra mina andra dofter sällskap i skåpet, lite väl dyr på åhlens men skall kolla på andra ställen först så klart, ja här tar man inte första bästa *S*
 
Trött känner jag mig i dag och ännu en morgon till att jobba, men jag ser fram emot min ledighet efter morgondagen. Hade nog lite feber på jobbet och känner mig inte heller helt ok.
 
Inte heller maken är kry så egentligen är det inte så konstigt att bacillerna  åker fram & tillbaka. Duschat just nu & så skönt att bara ta på mig morgonrocken vilket jag sällan gör för jag tycker oftast att den är för varm. 
 
Men i dag passar det mig för jag är en aning frusen, kokar ägg för att ha med mig på jobbet i morgon, skönt att fixa det nu innan.
 
Ja det händer inte för mycket då man har sin jogg helg....hoppas ni haft & har en underbar 3 advent.
 
Vi skall oxå ha det mysigt även om advent firande dröjde till kvällen, tända det tredje ljuset & bara mysa här hemma.
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninnie:

Hej Eva! Hoppade till ett tag när jag såg din bloggrubrik :-) Tänkte för en sekund har vi fler saker gemensamt eller? Min ena tvillingflicka heter My :-)När jag fortsatte ner så kunde jag bara konstatera att du liksom jag tycker att morgonrocken är för varm att mysa i ;-) Finns det fler saker som vi gillar/ogillar tillsammans? Ha en skön kväll med mys!

Svar: det gör det säkert :) jag har också tvillingar ;) kram ha en fin måndag
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Tack för tipset, tycker det är svårt med parfymer, kör ofta ett säkert kort.
Hoppas du kryar på dig och att det går över fort.
Kram Pia

Svar: ja jag håller med dig men denna var en jag gillade direkt hoppas du kanske gillar den :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Ska jag genast gå och lukta på. En dag till sen får du slappa! Kram marie

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Hoppas verkligen att du nu inte blir sjuk nu då du ska få lite välbehövlig ledighet. Måste ta och lukta på den parfymen då jag kommer till Åhlens eller Kicks.
Ha nu en fin kväll. Kramen.

Svar: tack snällaste du hoppas allt är bra med dig kram ha en skön måndag
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

På kvällarna funkar morgonrocken tycker jag, men inte på morgonen!

6:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Den parfymen måste jag lukt på! Hoppas nu du haft en skön ledig kväll!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Ja, det är ett slit när man måste jobba.
Jag tycker det är skönt att slippa, men kan faktiskt sakna att ha arbetskamrater, för det där att gå till jobbet, det gjorde min dag.
Hoppas du kryat på dig! Kram, Gerd

Svar: God morgon kära vän...ja i dag känner jag mig sliten efter helgens jobb men sen ledig hoppas du får en härlig dag kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hoppas att en god natts sömn skall få dig piggare.
Vad gäller dofter så tycker jag det äär så svårt. Jag kan på flygplatser och varuhus gå länge och lukta och prova, men hamnar ofta ändå på det lite "friskare" citrusdoftiga. Ja, egentligen det jag brukar ha.
Köper ibland en förpackning med flera små, pytteflsakor från någon så att jag kan variera. Men ofta använder jag bara en eller ett par dofter...
Önskar dig en bra start på veckan och sedan en skön ledighet.
Kram!

Svar: God morgon Ditte....nja pigg vet jag inte men dock på jobbet nu sen ledig o dagarna 2 skönt är det önskar dig en ljuvlig dag kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon på dej !Här blåser det som bara vad just nu o snön som kom har säkert försvunnit!
Idag har jag träff med en väninna..kul :)
Ha en bra ledig dag!

Kram

10:e kommentar, skriven , av znogge:

Det finns många bra sidor på nätet så just parfym köper jag sällan i butik. Denna var nu för mig så det är kanske läge att provlukta. Är lite pigg på en ny doft men är så doftkänslig...

Kram

Kommentera inlägget här :