En egen bild

publicerat i Allmänt, fotografera;
 
Att fotografera ligger mig varmt om hjärtat det har jag nämnt innan & jag har ju instagram oxå, en del följer mig där ...
 
Denna bilden gillar jag själv, vet inte riktigt varför men jag gör det bara, den ger mig lugn och frid på något konstigt sätt. Samma med konst vi ser saker å så olika sätt alla som gillar konst.
 
Allt sitter i betraktarens ögon så även ens partner *s* ....Ja då är man tillbaka i vardagen igen, och det är ju inte fy skam även om man önskade att man kunde vrida om ratten och börja om på fredagen igen.
 
Jobb kl 13.00 & grått väder, dimma som täcker havet så man inte ser ett dugg, tänkte ta en pw till jobb tar ca 30 min & skönt innan man skall vara inne hela dagen ...
 
Nu skall man jobba & spara ihopa lite fickpengar till vi reser i maj månad, men skall hinna med påsk där mellan även om jag såg i går att vi båda jobbar hela den helgen! Ja ja inget att göra något år utan det blir fina extra pengar .
 
Storhelger gör ju att man får extra klirr utan att jobba något extra, det kan man bara tacka och ta emot ...
 
Vad skall ni hitta på idag då?
 
Ses
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Wow...Så vackert foto <3
Idag blir det lite Häsocentral bla/Kram

Svar: Tack då hoppas jag det går bra för dig kram :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma:

Jag kan bara hålla med om att fotografera är något stort och alla ser bilderna på olika vis :)
Vad härligt med semester är inte så långt kvar. Idag känns det mer som det vore slutet av mars sol och några plusgrader ute. Tort börjar det bli ute på vägarna.
Ska snart tillsammans med lilltjejen åka ner till centrum och titta lite i klädaffärerna :) h ha en fortsatt underbar tisdag kramar till fina du

3:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Läcker bild :-)

Jag har varit inne och kurerat mig hela dan. Kollat på webb-tv och OS så mina ögon är fyrkantiga :-)

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Det är ett väldigt fint foto som får igång min fantasi. Vems är fjädern? Var är den fågeln nu? Kanske i ett varmt land långt borta.....Härligt med en resa att se fram emot det går ju lättare att jobba då. Idag har det varit jobb på badis som gäller.
Kramen.

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt foto.
Just nu har jag ingen kamera utan det blir mest bilder med mobilen.
Tror jag måste spara ihop till en.
Ha en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :