Ett dygn på slottet

publicerat i
 
 
 
 
 
Ett helt ljuvligt dygn har vi haft en överraskning till mannen min & han visste bara att vi skulle åka iväg. Hämtade upp mig på jobbet då jag slutat och så körde vi, fick bli efter gps då jag inte heller visste var det låg.
 
Möttes av ett vackert slott & jag kände på mig att det skulle bli trevligt, mannen utbrast! ett slott? japp en natt på slottet är min present till dig ....wow ja detta hade jag inte förväntat mig sa han.
 
Va bra tyckte jag & jag gillar att överraska så här, hade ju dock en paket till honom oxå i min väska,men den får han  sedan. 
 
Checkade in & fick välja tid för middagen som då bestod av 3 rätters, som ni ser här, och vilken mat!! ja finner inga ord, ingen mat man äter en gång i veckan precis. 
 
Helt fantasktisk kan jag lova, vinet dom rek drack vi oxå dock ingen flaska då hade jag somnat innan 22.00. Borden var dukade med vita dukar & på hade dom strött små röda hjärtan över, som spred sig överallt. Musiken i högtalarna var bara kärleks sånger .....
 
Tända ljus & kärlekspar överrallt i salen, salen som var enormt stor & en mäktig känsla av utrymmet fick man verkligen. Kyparna hade vita kläder, handskar, och såg ut som slottsfolk.
 
Detta var ett litet inlägg men tänkte visa fler bilder, och berätta lite till & det gör jag i nästa inlägg som jag gör .....
 
Hur hade ni det på alla hjärtansdag?
 
Ses
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Wow...Fantastiskt underbart,romantiskt & lite lyxigt :)
/Söndagskramen

2:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma:

WOW!!! En natt på slottet åååh vad mysigt det lät :) Var nyfiken på vad ni skulle åka någonstans men hade inte kunnat gissa på ett slott.
Nu får nyfikenheten hållas till tåls tills jag får höra mer om denna fina alla hjärtans dag :) Många kramar
Vad åt ni för gott :)

Svar: Hej vännen ...hoppas allt är bra med dig och att du får en fin måndag kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av GeddFish:

God förmiddag!
Åh, så härligt! Och då blir jag så nyfiken på vilket slott det var!
Jag har varit med gamla jobbet och ätit fin jubileumsmiddag på ett slott. Sveriges yngsta slott i jugendstil. Bjertorps slott, firar nu 100 år.
Kram och fortsatt skön söndag♥

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej Eva, inget sms av Herr J men vi är bara vänner så..
Däremot fick jag sms av Grottmannen så det var okej.
Å men så härligt ni har haft det.
Underbart att läsa!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Mia:

Heej Malmötjejen !!
Såå fantastiskt allt ser ut så där vill jag ha det nästa år på Valentine.
Ingen man på för Mig än...
1 vecka kvar att jobba sedan checkar jag in för operation. Sjukskriven sedan 1 månad drygt...
Hoppas Du mår toppen NU efter din kärlekshelg !!
Många kramar Mia<3

6:e kommentar, skriven , av Annika:

Så romantiskt. Vilken toppen fin present. Ser fram emot nästa inlägg.
Kramen

7:e kommentar, skriven , av Therese:

Vilken överraskning, läckert!

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Åhh, så fint det ser ut. Och så gott!

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Såå romantiskt!

kramen

Kommentera inlägget här :