Premiär

publicerat i Allmänt;
 
 
Premiär i kväll klockan 20.00 och så snart dansar dom in i studion alla som skall deltaga i årets let`s dance 2014.
 
Det skall vi se så klart, trevligt tycker vi & efter en god pizza är magen mätt & ett glas rött skall sitta gott nu, tänt upp med ljus & bara ha det skönt i soffan. 
 
Vet inte alla som skall medverka i år men en del har man ju hört om, så det blir säkert bra ....sen kommer vi väl att se nån film ....
 
Åh va ljuvligt att bara få vara inga måsten inga tider att passa bara njuta av att vara ledig & gosa med min älskling! 
 
Skall ni titta på let`s dance i kväll?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Letc dance ser man på, fast nu är jag ensam, men min gubbe kommer snart efter hockeyn som han är på.
Tack för titten goa vän. Blir sååå glad över spontna besök.
Kraaaam och ha det så jättegott ikväll !

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nä, bara andra halvan. Kollade 1an innan. Babben hade Anders och Claes Ericsson där, det var roligare än Let´s dance. Här var det tacos, sen en flaska god Biferno :)

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hoppas ni haft en trevlig kväll. Här har vi också tittat på Let´s dance. Riktigt underhållande och många olika medverkande. Blev helt klart imponerad av den unge Benjamin. vilken utstrålning och glädje i dansen. Men jag tyckte alla kämpade på bra.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Nix, inget let's dance hos oss. Bara jag och sonen hemma i helgen, vi kollade tv-serier och smaskade godis liggande åt varsitt håll i soffan med katterna i våra knän. Så mysigt!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej det tittar jag inte på.
Såg Masterchef USA i stället.
Ha en underbar Lördag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Här var det Let´s Dance på TV:n och febrig liten tjej i knät. Det kan nog bli en kul säsong tror jag.
Hoppas du haft en bra lördag!
Kramen

Kommentera inlägget här :