Sitter mer än bra

publicerat i Skönhet;
 
 
Måla naglar är snyggt eller bara fransk manikyr det är vad man själv väljer, men det finns sen ett tag sedan från depend ett kitt med lampa & före / efter medel och fil.
 
Man sitter i lampan med lacken och det viktigaste är att följa instruktionerna riktigt första gången, jag köpte detta förra året på gekås då vi var där. Tänkte att jag måste ju testa och jag målade fransk manikyr till vi reste på semester ....
 
Vi var borta 3 veckor & det var ju mycket bad och sol men mina naglar var lika snygga när jag kom hem som när vi åkte. Priset ligger runt 469kr sen är det bara lack & medel före/efter som man köper ...
 
Kommer att måla även i år innan semester för det är inte så snyggt när lacket släpper på semestern, och sen behöva måla om igen...bara att slippa tänka på det & det är super snyggt! 
 
Finns ju massa olika färger & då även för fransk manikyr. 
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av GeddFish:

God morgon! Det är precis detta som jag gör hos min nagelterapeut. Det sitter superbra! Hon rekommenderar 3 veckor, men på mig håller det i 4 veckor, men inte i 5.
Kram, Gerd♥

Svar: En fråga bara då hur tar hon bort det sen när du byter? för det som man köper är inte alls bra,dock har jag hittat ett eget sätt att ta bort det på :) men dina naglar är ju super fina kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Precis det set:et som jag var intresserad av att köpa! Men är det inte svårt att få bort sen? Jag funderar på att prova på gellack på en salong första gången, och då be dem lägga det på tårna. Just nu finns det ju erbjudanden på lets deal som är riktigt prisvärda. Kul att se att du var nöjd med det!

Svar: har händerna i varmt vatten en stund sen kan man bara dra av det i en bit :) och man tjänar massor på att göra det själv kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Ja det borde man verkligen göra, men jag är lite darr-hänt. Får man med två färger i setet? Man kanske borde prova ändå :)

Kommentera inlägget här :