Relax pink

publicerat i Allmänt;
 
 
Tänkte be mannen min att köpa hem denna om den finns annars skall jag beställa den på blaget ett rosè vin 11% kostar 59kr och ser läckert ut & förhoppningsvis smakar det oxå gott.
 
Har legat i soffan med fläkten på och bara läst och vilat mig, efter ha kommit hem från sjukhuset, där jag hade ne tid hos läkaren. Hon trodde att jag har en överkänslighet i hela systemet näsan andning osv ....
 
Inte kronisk bihålsinfl alla fall, men jag skall bli kallad till hösten till allergi/astma mottagningen och där skall man se över mediciner och kanske ta fler prover, skönt att dom kollar allt nu....
 
Att det görs något är skönt, skall ta det lugnt sa hon och inte anstänga mig då jag har det så här jobbigt med andningen, så jag tar det på allvar, ingen lust att åka in akut som sist.
 
Sommaren tickar på & fläkten jobbar ramlösan går åt  och man gör inget alls, läser bloggar och pratar i mobilen om det ringer, lägger lite bilder på instagram mellan varven.
 
Har ni provat detta rosè vin?
 
Ses :)                                                  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att du blir uppkollad ordentligt och kanske behöver du öka på medicineringen när det är jbbigt med andningen. Jag har bricanyl och det fungerar riktigt bra. Verkar direkt.
Rosévinet har jag inte provat, men det är kanske värt att göra det. Har hållit mig till en del franska roséviner, men dricker helst rött vin, lite svalt, eller en torr, vit Riesling. Roligt attv höra vad du tycker om det.
Krya på dig och vila dig i form.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av mimmi:

Inte just detta rose'.
Min favorit rose' är Barefoot.
Kram

3:e kommentar, skriven , av fialia:

Så bra att dom tar det på allvar o kollar dig. Vilken läcker flaska, den ska jag prova. Väninnan B kommer till helgen om dagsformen tillåter.Då får vi prova den.
ha de Fia

4:e kommentar, skriven , av Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Du gör rätt i som lyssna på vad de sa till dig. Trist att du ska ha det sådär.

Schysst flaska!

sv: Vilken text är det du menar? :)
kramar

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag ska oxå försöka få en tid för att kolla om det är något astmatiskt jag har. men det är min företagsläkare som sagt att det ska kollas och min hälsocentral som i så fall ska göra det, så jag måste få dem att gå med på det, det finns inget remissystem tyvärr... Jag trodde flaskan du visade var ett nagellack först, så jag blev lite förvirrad... Om den VARIT ett nagellack hade det verkligen varit en snygg färg ;-)

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Den flaskan ser ut som att det är godis i den... sött och sliskigt, men skenet kan bedra! ;) Hoppas det smakar bra! Kram

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej det vinet har jag varken sett eller provat.
Du får hålla oss uppdaterade.
Fortsätt vila och ha det gott!
Kram

8:e kommentar, skriven , av ashleeig69:

My up to date website:
http://marcella.blogs.telrock.org

Kommentera inlägget här :