Jag & leopard

publicerat i Allmänt;


Lördagen har varit jobb sen hem och fixade mig och vi cyklade ut o ner i hamnen tog en fika och njöt i solen.

Får passa på för i morgon skall det bli sämre, nu kollar jag matchen på SVT. Mannen har lagat mat och låtit mig sitta o ta det lugnt.

Bloggar från mobilen för datorn är kinkig i dag, så vad gör man? Jätte skönt att sitta i solen och prata o njuta av havet. Nu är jag bara så trött och tacksam för att bara ta det lugnt.

Hoppas ni har en skön lördag jag kan inte besöka er i dag för jag kan inte hitta er via mobilen. ..

Men önskar er en skön kväll...

Ses



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Här har vi haft åska och ösregn!

2:a kommentar, skriven , av mimmi:

Skön sommar på dig.

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hemma i Sverige gäller det att passa på och utnjttja det fina vädert. Det verkar inte direkt stabilt....
Skönt för dig att bara ta det lugnt.
Kramar!

4:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Regn hela dagen igår! Ovanligt. Fina tofflor, vacker vy du visar. Kram <3

5:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Soligt, soligt hela dan igår likaså just nu o ganska varmt!
Hade nog en bra kväll igår..skriver inlägg imorgon, orkar inte idag...vi ska o hälsa på min fina mamma idag ...längesen sist. Ska även till pappas grav tänkte jag.
Ha en fin söndag!

Kram

Kommentera inlägget här :