Positivt besked

publicerat i Allmänt;
 
 
Ett positivt besked fick jag i dag då jag jobbade, ett samtal från Älmhult & det kunde ju bara vara ikea & mycket riktigt så var det så. En självklar reklamation sa hon.
 
Så vi bestämmer oss för vilken soffa vi skall ha på ikea varuhus så ringer vi dit  på nr som hon ringde från & då kommer dom med soffan och hämtar den gamla och vil lägger så klart mellan skillnaden själv.
 
Men skönt att det blir gjort, så i morgon skall vi åka till ikea för jag slutar tidigt och tar det på väg till syrran sen. Jag gick ner på gymmet i dag efter jobb & har ännu inte bytt efteråt, tänkte att jag skulle städa först.
 
Då jag är ledig i helgen så vill jag ha det städat och snyggt här hemma, så man kan njuta av ledigheten. Vädret är växlande i dag och då kan det kvitta att vara inne eller att jobba.
 
Nu skall jag sätta i gång med städningen annars lär jag inte bli klar innan sängen kallar. 
 
Ha det gott alla fina ps/ blomman tog jag bild på I Grekland
 
Ses :) 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria:

Hej fina Eva. Hoppas allt är bra med er. Vad härligt att det fixade sig med ikea, roligt också med lite nytt det blir man lite extra glad av tycker jag :)
Hoppas ni får en riktigt härlig helg och hoppas vädret blir bra. Är också ledig i helgen och ska fira min kära sambo med en miniresa ner till falkenberg strandbad :-)
Stor kram och ta hand om er
// Maria

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Det var ju bra :)

3:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Superbt!
Blombilden gillade jag skarpt.
Kvällskram♥

Svar: Tack snälla Gerd kram tillbaka nu kallar sängen :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till beskedet! Min erfarenhet är att IKEA inte brukar vara omöjliga alls. Skönt när saker och ting ordnar sig.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken vacker blombild! Kan nästan känna in miljön...
Härligt!
Så skönt att ni får soffan utbytt! Bra jobbat!
Här skulle också behöva städas av, men det har inte blivit....Så kan det bli när man ständigt är ledig.
Men det får bli i helgen.
Kramar och önskar er en fin helg.

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Så bra att det löste sig med soffan! Ha en härlig helg fina Eva

7:e kommentar, skriven , av Gittan:

Hej Eva.
Vilken fin blomma jag älskar blommor. Och så bra att det löste sig med soffan och kul att få lite nytt, fint väder har vi i dag hoppas det håller i sig. Ha en härlig helg.
Stora kramen.

8:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Godmorgon Eva!
Skönt att det ordnade sig med soffan :)
Härligt med ledighet
En massa kramar/Carina

Svar: Önskar dig oxå en ljuvlig dag vännen kramen
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag har hört förut att IKEA är bra på att fixa när det strular! Skönt att det löste sig!
Svar: Visst är det jag som står bredvid Ola Skinnarmo. Det är intet märkvärdigt. Jag har ju känt honom sedan han var barn..... Jag kommer att länka till artikeln när en kommer Kram

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med ledighet så du får ha det så fint du bara kan.
Kram

11:e kommentar, skriven , av Fina Frun :

De brukar vara bra att ha och göra med, IKEA! Bra att det ordnade sig :)

12:e kommentar, skriven , av amanda:

vad kul Eva, positivt besked !
och att få en ny soffa,
ha en riktigt mysig fredag, kramar !!

13:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vad skönt att det löste sig med soffan!! Det är så jobbigt när det strular med reklamationer.
Önskar dig en trevlig helg.
Kram Anna

Kommentera inlägget här :