Grattis

publicerat i Allmänt, musik;
 
 
Grattis Sanna & när inte Helena vann så var dena oxå en favorit, har hört den massor på radion och gillar den faktiskt rätt mycket. Så på endast 2 poäng tog hon hem 1 plats.
 
Vi har haft en underbar kväll & blev överaskad när jag kom hem för mannen var hemma långt innan mig ...han har somnat i soffan nu & jag har inte mage att väcka honom.
 
Jag skall oxå  krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar , hoppas jag hinner läsa tidningen, för ögonen drar lite, men bara lite.
 
Har suttit & kollat på resor i Grekiska ö världen & drömde mig bort så tiden sprang i väg.Åh vad mycket av den ö världen jag vill uppleva.
 
Men jag hoppas ni haft det mysigt i kväll ....återkommer i morgon bitti 
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av camilla:

Jag tycker att Sannas låt är jättebra.
Nu blir det spännande att se hur det kommer att gå för henne.
Vi får hålla tummarna! :)
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Hellre Sanna än Helena! Tycker jag ;)

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Ett stort grattis till Sanna! Hoppas att Europa förstår vilken fantastisk röst hon har! Kram

Kommentera inlägget här :