Härlig morgon

publicerat i Allmänt;
 
 
Ni har ju undrat vad som fanns i paketet som jag fick i går i present & här är dom, ljuvliga örhänge som jag bara älskar. Hade för länge sedan sagt vid ett tillfälle då vi passerade ett skyltfönster att dessa är i min smak.
 
Sen har jag inte tänkt mer på det, men det hade minnsan mannen gjort & kom i håg det ...sådana saker uppskattas till tusen.
 
Jag blev så glad, är jag kom hem så hade han dukat och köpt skaldjurs bakelse till oss, sen en kärleksmums till efterrätt. Ett glas rött til det & sen mello ja det kunde inte vara bättre, jo att vi varit helt lediga.
 
Men det blev bra ändå,vaknade vid 07.45 gick upp 08.00  då jag skall jobba 12.00 så vill jag kunna ta det lugnt innan jobb. Dricka kaffe & titta på morgon tv4 ...
 
Tänkte hinna med lite pedikyr innan jobb, fötterna blir så himla torra nu under vintern så det behöver lite extra omsorg.
 
Så det skall jag ge dom, ang gårdagen så har vi även gjort en tatuering som betyder mkt för oss & det är det som räknas, lite ont ännu bara 3 dagar gammal, så smörjes 3ggr om dagen.
 
Ha en underbar söndag alla fina läsare & njut av dagen ....
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon fina Eva!
Jättesnygga örhängen :)
Mellon såg jag inte , men har ju hört Sannas låt. Säkert bra :)
Här är det lite solglimtar idag!

Ha en fin söndag!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Så bra att mannen la örhängena på minnet :) Det är Kärlek det! Ha en fin söndag!

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

WOW! Så läckra! Vilken härligt lyhörd man du har! Kärlek kan man inte få för mycket av! Min kärlek träffade jag när jag var 17 och det är lika fint nu också! 51 år senare! <3 <3 <3 Kramar

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ursnygga och dessutom gott att han har ett perfekt minne :-)

Ha en fin söndag!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jättesnygga, förstår att du blev glad.
Härligt att din man är så omtänksam och har gott minne!
Kram

6:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Villka snygga och så roligt att få.
En härlig mysig kväll har ni åxo haft.
Nä nu måste jag fixa till mig lite. Jag ska nämligen på en date hehe BLOGGTRÄFF som ska bli så roligt så.
Ha nu en jättefin söndag.
Kram från mig.

7:e kommentar, skriven , av Fina Frun :

Åh så fina och vad mysigt!

8:e kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

~ Riktigt vackra ~

/Kram denna soliga vårdag

9:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Snygga örhängen! Det är underbart att läsa om er kärlek, det inspirerar :)
Hoppas du får en bra jobbdag.
Kramar

10:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Jätte snygga :) Roligt med presenter.

Önskar dig en mysig kväll.
Kram Pia

11:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilka vackra örhängen!Helt i min smak också. Skall nog tipsa om något liknande till min man.
Sedan kan man ju hoppas. (För det är inte lika roligt att köpa dem åt sig själv...)
Vilken mysig kväll det blev.
Hoppas du haft en bra söndag och laddat inför den nya veckan.
kramar!

12:e kommentar, skriven , av Freja:

Så fina, och så smart av honom att lägga det på minnet! Nyfiken på tatueringen, hoppas du visar den snart!

13:e kommentar, skriven , av camilla:

Verkligen jättefina örhängen.
Jag hoppas verkligen att vi får se tatueringen snart :)
Kram!

14:e kommentar, skriven , av Marianne:

Vilka söta örhängen. Förstår att du blev glad.
Nu är jag också lite nyfiken på tatueringen.

Kram

Kommentera inlägget här :