Letar & drömmer mig bort

publicerat i Allmänt, Resa;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Home2tiny:

Mexico var jag i början på 90-talet hur vackert som helst, hoppas det blir en tripp för er dit. Själva åker vi till Italien i påsk, längtar som en tok dit. Ha en bra start på veckan vännen. Kramisar Tina

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Har faktiskt aldrig rest någonstans. En vinresa vore ganska kul!

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag är fullständigt restokig och planerar hela tiden. Ibland passar det med en resa,men det gäller att hålla drömmen levande. Jag vet inte riktigt vad som är min drömresa, men Alaskas vidder skulle vara häftigt att se.... Kramar

4:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Att resa är trevligt, men jag föredrar road-trips på tu man hand med min älskade. Att susa fram längs vägarna i hans Alfa Romeo är så mysigt! Drömmen är att åka till Italien när jag fyller jämnt.

Hoppas du har en bra start på veckan.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad spännande! Jag tillhör gruppen som har har och väldigt mycket haft resandet som ett sätt att leva. Mexico besökte jag för många år sedan och det var jättetrevligt. Förstår att det idag är prisvärt att åka dit om man jämför med Maldiverna. Maldiverna är fantastiskt, men jag hann dit innan det kostade en smärre förmögenhet att ta sig dit. Just nu håller vi oss mest inom Europa, har ju solskador i fornm av malignt melanom. Men jag vill fortfarande till Sydafrika.
Håller tummarna för vinst och Mexico.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ann-Ki:

Jag och min pojkvän drömmer och fantiserar om att resa till Malta. Vi har verkligen blivit förälskade i denna lilla harmoniska ö mitt i Medelhavet.

Men det lär dröja... inte på grund av att det är dyrt att åka dit. Har en kronisk sjuk hund och honom kan jag inte resa ifrån hur som helst.

(Jag har skrivit ett privat e-post meddelande till dig och givit dig en del goda råd och tips om bihåleproblem)

Svar: Hej :) tack för ditt mail men min man råkade slänga det då han trodde det var reklam :( Malta ja dit skulle jag oxå vilja åka då min systers barn varit där med klassen o sa att det är så fint :) ha en skön kväll kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Ann-Ki:

Hm... jag sänder e-posten igen då?

Svar: God morgon ..ja gärna om du har lust :) tack å ha en skön dag
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Ann-Ki:

Har sänt mina tips och goda råd till dig igen. Hade varit kul om du vill svara på min e-post och berätta vad du tycker.
Kram

Kommentera inlägget här :