Min stora kärlek

publicerat i Allmänt;
 
 
 
Min älskade make min stora kärlek i dag är det 8 år sedan jag åkte med förväntningar till dig för första gången & jag visste innan att du var något alldeles speciellt
 
Jag hade rätt & om det och jag älskar dig så mycket för att du just är du, att det var du & jag & skulle så förbli var något jag bara visste precis som du visste.
 
Nu är vi här 8 år senare & kärleken är större än jag kan beskriva. Jag ler när jag tänker på dig & jag ler när jag hör din röst i telefonen.
 
Hjärtat slår lite fortare när jag ser dig komma mot mig, och att du var mannen med stort M visste jag som sagt redan innan vi träffades.
 
Tack för allt du gör för mig & att du vårdar vår kärlek som jag gör mot dig, och vi tillsammans gör vår kärlek till en enda stor cirkel av röda små hjärtan. Trodde nog aldrig jag skulle få uppleva detta i min ålder ...
 
Men jag har lärt mig att man aldrig skall sluta tro på kärleken för den kan dyka upp när man minst anar det. Detta inlägg är till min älskade man eftersom vi firar 8 år ....
 
Paketet öppnas i kväll och jag jobbar d-tur är hemma om & skall snart i väg till jobbet igen...men jag önskar er alla fina en skön kväll & ja jag skall berätta  i morgon vad som finns i paketet ;) 
 
Ses                     
 
 
 
                                                          

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Fint inlägg ...
**Grattis** till Er båda /Kram från mig i vårsolen

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Stort GRATTIS till er båda denna kärleksfulla dag! Ser fram emot en rapport om vad som fanns i paketen...

Kram

3:e kommentar, skriven , av fialia:

Åhh så fint skrivet,ja kärleken ska man vårda.
Spännande o höra vad det var i pktet.
Vi ska på 40års partaj i kväll.
ha de Fia

4:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Vad glad jag blir av att läsa det här inlägget! Vad fint att du hittat någon som är snäll mot dej, som älskar dej och som stöttar dej! Det förtjänar du! Stor kram!

5:e kommentar, skriven , av Annika:

Så fina ord av dig, det är kärlek det. Synd att du jobbar just ikväll. Men ni hinner kanske gosa lite i allafall.
Grattiskramen

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Stort GRATTIS!

7:e kommentar, skriven , av Ann-Ki:

Åh, så fint skrivit och så kärleksfullt!

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilka fina ord! Att sriva är ju också ett sätt att tänka. Och tänk så förunderlig och mäktig kärleken kan vara. Härligt!
Varma tankar till er båda och jag önskar er många lyckliga år tillsammans.
Stor kram!

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Grattis, vilket fint inlägg!

Svar: Tack Freja just på väg att stänga datorn så trött nu :) kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Vackert beskrivet av kärleken när den är som bäst. Bilden påminner en hel del om omslaget till min roman. "Mina fotsteg i ditt hjärta". Det är aldrig försent för kärleken. Det var det inte för Lena Sanders och Sebastian Rosander heller. :) Man vet aldrig vilken väg kärleken tar. Det gäller bara att vårda den väl. Ålder har inget med kärlek att göra. Kram Bosse

Kommentera inlägget här :