Nyhet

publicerat i Allmänt, Nyheter;
 
 
Nyss kommit hem från jobbet och känner mig helt slut efter dagen. Har gäspat hela kvällen & det var länge sedan jag gjorde det så mycket som i kväll.
 
Mannen min hämtade mig och hade handlat på vägen hem, och då hade han fått med sig detta choklad hem som dom sålde för 5kr och var en nyhet.Smakade 2 bitar & det var helt ok.
 
MIn favorit är den med lakrits om jag äter choklad vilket inte händer så ofta. Har suttit en del av dagen innan jag skulle jobba & letat resa för 2015. Vi har pratat om 2 resor alla fall.
 
Sen kan det ju bli en tur till svärmor på Evia och det tackar man ju inte nej till :) älskar ju Grekland så otroligt mycket som ni vet som följt mig .....
 
Nu skall jag umgås med mannen en stund innan sängen, men har ju sovmorgon :) härligt!
 
Ha en skön kväll...
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Freja:

Den måste jag saka, choklad och jordnötter är så gott tillsammans!

2:a kommentar, skriven , av Viveka:

Hej Eva.
Å jag arbetar i natt.
Hoppas du får en fin tisdag.
Kram
Viveka

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Kan tänka mig att den där chokladkakan är god.
Jag är inte överdrivet förtjust i choklad men det händer att det slinker ner någon bit ibland.
Önskar dig en fin dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag har smakat den, tyckte den var sådär! Men den med lakrits är god, den äter jag gärna och tyvärr ganska ofta...

5:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Jag fick inte upp någon kommentarsruta idag på ditt senaste inlägg!
Min dag idag, började med blogg, sen vaktmästaren här, tvättsortering och snart drar jag iväg till tvättstugan! TisdagsKram♥

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag tycker också choklad är gott och unnar mig lite då och då. Får röra på mig mer. DEn här såg god ut, vill prova...
Det gick inte att kommentera inlägget om dina snakers, vet inte varför. Men visst är det härligt med skor. Flipflop kunde jag ha förr, men nu får jag bara sår mellan tårn. Skall bli kul att se vilka du väljer; Burberry var fina, men jag går ofta på vita. Men de blir smutsiga så fort.
Önskar dig en fin dag, med eller utan semlor.
Kramar!

7:e kommentar, skriven , av Gunilla:

Jag är ingen chokladälskare men den med lakrits är så god! Mysigt kolla på resor och jag håller med Grekland är en klar favorit. Kul att höra när ni bestämt er för resmål.

Ha en fin fortsatt vecka! Kram :)

Kommentera inlägget här :