Tid bokad i dag

publicerat i Allmänt;
 
 
Äntligen är helgen över & det blev ju lite mer än tänkt, då jag i går var på väg till jobbet fick ett sms om att någon ringt från jobbet & ringde upp. Då hade vik som jag skulle jobba med sjukat sig. Och ingen fanns tillgänglig att jobba.
 
Då hade dom ringt min kollega som skulle börja 11.15 som kom in & så blev det hela dagen, mina 4 timmars rast blev jag utan och jobbade extra i stället ...och från 07.30-20.30 kändes när jag gick hem.
 
Trodde aldrig det skulle ta slut, men i dag känns det helt ok för jag skall på ansiktsbehandling 13.00 och jag har bokat den stora som inehåller det mesta. Känns rätt perfekt så här efter en lång helg.
 
Brukar att göra detta hemma men vill gå i väg & lyxa till det så inför sommaren & sen efter sommaren, får även en hudanalys och lite annat smått och gott. Träna hinner jag inte med innan så jag får ta det tisd-fred i stället i dag behöver jag bara vila.
 
På det i morgon igen 06.45 så jag skall fixa lite hemma senare i dag. Vädret ser lockande ut  härifrån men vet inte hur det är på utsidan.
 
Men nu är det mindre än 2 veck till vi reser wiiii :) så härligt och underbart. Bara att blicka framåt & allt löser sig, bara man tänker positivt ....
 
Ha en skön dag alla goa 
 
Ses :) 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Nedräkningen har verkligen börjat... Ha det gott i dag!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Blir väl lite extra klirr i kassan då du jobbade lite extra. Så då har du både lite extra pengar och ett ännu vackrare ansikte.
Måndagskramen.

3:e kommentar, skriven , av gittan:

Hej eva. Ja vi njuter här det regnar lite i dag med men är ganska varmt så vi tar igen oss lite nu kan ju vara skönt att bara slappa iof har vi gjort det hela veckan. Härligt för dig med ansiktsbeh det känns ju bra efter du jobbat så mycket. Och skönt att ha resan och se fram mot allt går lättare då. Ta hand om dig. Kram.

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Då blev det en jättelång arbetsdag för dig. men kanske och förhoppningsvis lite extra i lönekuvertet.
(Skulle vilja att du fick mycket....)
Skönt med ansiktsbehandling, lite lyx i vardagen tyvker jag man bör unna sig. Och just det där extra som man inte gör så ofta känns ännu bättre.
Förstår att du längtar till Grekland, men nu går det fort....
Önskar dig en skön dag! Och visst är jag lite avis på ansiktsbehandlingen, men jag får vänta ett tag ..
Njut av din ledighet!
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Snart semester då alltså :)

6:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Här var det fullt hus i helgen då jag firade min 40-års dag med buller och med bång. :-) Kram

7:e kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Då var du verkligen värd denna behandling idag efter det tuffa arbetspasset. Tur du inte har det så varje gång du jobbar. Snart åker du iväg. Förstår att du längtar. Såg så fint ut på bilden jag blev förtjust i. Kram Bosse

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så skönt det lät med en ansiktsbehandling, det är du verkligen värd efter en sån helg.
Hoppas du får en avkopplande dag!
Kram

9:e kommentar, skriven , av amanda:

ah, vilken lyx, Eva,
att får göra en riktigt ansiktsbehandling !
har aldrig gjort en sån riktigt, bara "göra hemma- behandling", hihi...

jag har pendlat mellan stuga och hem här i stan,
och skrivit mina inlägg på kvällen eller natten.

nu önskar jag dig en härlig kväll, kram !!!

10:e kommentar, skriven , av Veiken:

Det är värt varenda krona när man blir ompysslad med olika behandlingar. Vi brukar ta en gång i veckan när vi är i Thailand hos våra goa tjej, 80:- för en timma är inte alls dumt!
Det satt väl jätteskönt efter att ha jobbat extra med en ansiktsbehandling! GÖTT! Kram

11:e kommentar, skriven , av Veiken:

Sorry dålig svenska: Det ska vara: Det satt väl jätteskönt med en ansiktsbehandling efter att ha jobbat extra! :)

Kommentera inlägget här :