5 frågar av Ditte ...

publicerat i Allmänt, utmaning;
 
Fick en utmaning av Ditte och vill gärna svara på dessa så klarti dag söndag en grå dag, men för mig spelar det ingen roll alls då jag är ledig och får stanna hemma.
 
1. Vilket livsmedel kan du inte klara dig utan?
Ja en svår fråga men det blir nog kaffe kan inte komma på något annat som jag inte kan vara utan.
 
2.Godaste effterrätt?
Äter aldig efterrätt men om jag skall välja en så är jag glad för chokladpudding med en klick grädde på.
 
3. Vad tränar du helst om du har all tid i världen en dag? 
 
Skulle helst ta en powerwalk på några timmar, inandas friskluft, se nya saker.
 
4.Bästa träningsredakapet? 
 
Mig själv, och mina Nike skor absolut, utan dom och mig själv blir det ingen träning.
 
5. Vad är du mest tacksam för i dag?
 
Att ha en familj, att få vara frisk, att jag har mannen i mitt liv alltid vid min sida.
 
Ja detta var mina svar, och dem som vill hänga på gör det gärna, tänkte själv göra en annan utmaning framöver  så ha en skön söndag 
 
Vad hittar ni på i dag?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Det var trevliga frågor. Så jag svarar på dem jag åxo.
1. Ost.
2 äppelpaj med vaniljsås.
3. Tränar helst inte.
4. Rör på mig mycket.
5. Tacksamhet känner jag för mycket varje dag. Tacksamhet är en tänkvärd tanke.

Näpp..nu får du ta och Ha en fin fortsatt söndag.
Hejsvejs och kram.

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt att läsa dina svar! Och en fin bild på dig i den vita "luddtröjan". Snygg!
Kuö at även "Tant Glad" hängde på frågorna.
Här skiner solen nu ett tag, skönt. DEt blir så mycket ljusare och vackrare.
Önskar dig en trevlig dag!
Kram!

Svar: tack visst är det skoj att ha lite sådana utmaningar :) kanske jag kommer att hitta på en ;) ha en skön söndag kramar
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gittan:

Jag hänger på,
1. Kaffe
2. Glass
3. Långa snabba promenader
4. Säger som Eva, mig själv o mina skor.
5. Jag är tacksam för min fam och få vara frisk.
Där var mina svar, kul.
Ha en skön vecka, Kramar.

Svar: va kul Gittan kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :