Stjärnan

publicerat i
Stjärnan på plats i går men den åkte ner igen för jag såg att då staken som står på golvet kom på plats blev det för mycket.

Den lilla granen skall oxå upp sen och då blir det ännu mindre plats& jag vill inte ha för mycket saker heller, då tappar det sin charm.

Mannen har fått ett extra pass i morgon så jag får gå upp i tid för att hinna ta bussen till jobbet,men det är lugnt och vad gör det då det händer så sällan.

Lite mys i kväll blir det allt för jag kan sova ut i morgon, matlådor är fixade stod i 2 timmar och fixade det i dag & gott blev det.

Dax att göra ett sista ryck innan jag skall gå hem & det känns så skönt....

Har ni hängt upp stjärnor eller stakar glaskulor ja det finns en massa fina saker så här juletid.

Ha en skön kväll fina ni....

Ses 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Freja:

Vi får se om det blir några adventsstjärnor här, jag har lagt det på familjen, så då kanske de kommer upp lagom till februari...

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Vi har inte gjort något alls ännu. Det blir några ljusstakar i fönstren under dagen. Någon duk kommer fram till Lucia och några tomtar därefter. Det är allt! Annat tjafs struntar jag i. Det blir jul ändå! :) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :