132 poster

publicerat i Allmänt;
 
 
Att shoppa i ullared på gekås är ju inte blilligt och att det går pengar vet man redan innan, dock lite svårt att vet hur mkt. Man kan hitta en massa en gång & lite en annan gång.
 
Så allt beror på, en sak vi visste var att ta en sallad till lunch, mannen hade aldrig provat på dessa sallader där man själv plockar. Jag har haft dessa några gånger med mig på jobb.
 
En ramlösa till & så var vi mätta & belåtna. Jag haittade en massa skoj saker till make up och så när vi betalat hamnade vi på 132 poster vilket vi förstås kollade upp innan vi lämnade varuhuset. Allt var korrekt gjort så bara att lasta in i bilen & hemmåt.
 
Väl hemma så var det tungt & det regnade ute så vi fick skynda att ta in allt. Så roligt att packa upp sen och ställa in på sin plats. Ett litet axplock från trippen blev.
 
2 byxor
jacka 
scaves
kofta svarta brallor
strumpor
sminkpenslar
badskum
läppbalm
kokböcker 2st
skålar
ögonskuggor
sminkväska större att ha hemma
örngott
prydnadskuddar 2st+innerkuddar
träningsbyxor
olika fröer
mandelmjöl
väska 
paraply
blus
bälte
kläder till maken
luktegott
blockljus
dörrmatta
chabby chic vingar 
sköljmedel
disktabletter
durk
mått i rosa
lunchlåda
godis till lillebror
morgontofflor
tåstrumpor....mm mm
 
Ops det blev en del men skoj alla fall dock hade vi tänkt köpa julklappar men ikke sann ikke inte en enda.
 
I dag blir det ikea inhandla ljus & ett besök till lilla mamma & en lördagsfika, sen blir det att laga god mat & kanske något bakverk det är ju ändå lördag :) 
 
Vad händer hos er?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon! Vad mycket du handlat, ja, det blir mycket . Vi var ju igår till Tuuri..blev en hel del...
Idag blir det en sväng till stan skulle jag tro

Ha en fin helg

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Man vet ju aldrig vad man hittar där. Själv var jag på rea igår, köpte jeans, tröja och "blus". 1440 kr, sen 40% på det. SEN 30% på det! Så 608 kr. Nästan som i Ullared! Jag var mycket nöjd :)

Svar: Ja det är sådana shopping turer man gillar :) håller med härligt att känna sig nöjd ha det gott kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ja det var shopping det.
Här händer inte så mycket.
Mini sover fortfarande, jag är vaken.
Blir nog en till lugn dag!
Ha det bäst!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Det blev en hel del....Men är man ändå där är det väl lika bar att "shoppa loss". allt verkar ju finnas på detta varuhus. Och någon gång i livet skall jag väl få till ett besök där. Mest i studiesyfte...
Tycker det känns som en bra lördag hos dig med lite av varje.
Och IKEA är nog välbesökt idag!
Önskar dig en fin lördag.
Här skuner solen från en klarblå himmel idag igen så en promenad längs havet kombinerad med lunch verkar lagom.
Kramar!
Önskar dig förstås en fin lördag!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till den lyckade shoppingen! Själv vaknade jag med huvudvärk och har inte kommit till skott med någonting alls...

Kram

6:e kommentar, skriven , av Arvid och Lydia:

Oj, vad du är duktig på att shoppa! :-)

Kanske tur att jag inte bor så nära stora och billiga affärer. Skulle nog kunna göra likadant. :-)

7:e kommentar, skriven , av Maria:

Låter som en riktigt härlig lördag. Mysigt med fika. Kul med ullared dit ska jag å mina fina kollegor på jobbet om två veckor. kommer bli riktigt kul. Denna helg är det jobb på schemat så det är bara att kämpa på :)
ha en fortsatt härlig kväll.
Kram Maria

Svar: ja vi jobbar nog om varandra vi har oxå varannan helg :( hoppas du fick det bra ändå kram på dig
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag har tagit det lugnt för att försöka få min mage att lugna ner sig...

9:e kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Gott!

10:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Oj så du har shoppat loss och hittat mycket. Sånt är skojsigt.
Så mycket bättre vart det igår.
Nu söndag.
Ha en skön dag /kram.

11:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Oj, det var handling som heter duga!
Kul!
Idag är jag trött efter en "arbetsam" men rolig vecka och igår kändes det på, men det var på glädjens och sångens vingar, så härligt ♫♪
Idag åker jag på mässa.
Ha det gott, kramkram ♥

12:e kommentar, skriven , av Maria:

Ja jag tror vi göra de :) men jag jobbar var tredje helg :)

13:e kommentar, skriven , av THE REVOLT:

Det var mkt det xD

Kommentera inlägget här :